donelvis |
|
|
|
Dołączył: 13 Lip 2015 |
Posty: 335 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: z Polski |
|
|
|
|
|
|
Jarczoq napisał: | Teraz mogę Ci na to odpowiedzieć, ponieważ mam opinie trzech klientów, którzy wcześniej jeździli na : BR, M i P. Różnica na + była tylko w przypadku Motul-a. Lepiej pracowała skrznia. W pozostałych przypadkach pod koniec przebiegu skrzynia nieco gorzej/głośniej zapinała biegi. Z moich obserwacji, to krótsza żywotność od RP i P semi, co objawiło się tym, że w palcach łatwiej było "zatrzeć" oliwę i bardziej wodnity zrobił się na gorąco niż na początku, oraz większa konsumpcja niż w pozostałych przypadkach. |
Czyli mam to rozumieć tak, żę Liqui Moly, Bel Ray i Penrite są lepsze od Motula, ale LM ma krótszą żywotność od Royal Purple i Penrite? |
|