Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki -> OLEJ IPONE KATANA FULL POWER 10W50 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 22:29, 24 Lut 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





A jam mam w mieście dystrybutora Bel Raya to nie będzie wiele gorszy od Amsa czy Penrite?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:30, 24 Lut 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:42, 25 Lut 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Ostatnio widzę, że świetną cenę ma olej Valvoline Synpower 4t 10w50 bo coś ok 100zł za 4 litry.
Paremetry też raczej spoko, chyba jest na bazie PAO IVgr no i ma klasę jakościową SM czyli taką jak dużo droższy Bel ray EXS.

Prosił bym o jakieś opinie o tym oleju:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:28, 26 Lut 2016
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Mam aktualnie wlany, po wymianie ładnie wsio, ale na razie mało jeżdżony więc trudno coś powiedzieć. Miarodajnie w kwietniu się wypowiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:49, 26 Lut 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Rura napisał:
Mam aktualnie wlany, po wymianie ładnie wsio, ale na razie mało jeżdżony więc trudno coś powiedzieć. Miarodajnie w kwietniu się wypowiem.


To będziemy czekać na recenzję w kwietniu:)

A lepiej będzie kupić ten valvo synpower 10W40 czy 10W50?
Serwisówka zaleca obie klasy lepkości, ale czy do codziennej jazdy nie będzie lepszy 10W40? Chodzi o zimne starty, mniej lepki szybciej będzie docierał na węzłów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:25, 26 Lut 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Elvis, czy Ty robisz sobie jaja z nas ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:07, 26 Lut 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jarczoq napisał:
Elvis, czy Ty robisz sobie jaja z nas ?


Ależ skąd. Nigdy by mi to do głowy nie przyszłoSmile
A co do różnic między 10W40 a 10W50 to wątpliwości są, cóż, dlatego że są obawy o pompowalność tego oleju w niższych temperaturach.
Jak wiemy, silnik najbardziej się zużywa podczas zimnych rozruchów.
Dlaczego do cbr1000rr honda zaczęła zalecać 5W30?
Mówimy o normalnej jeździe po drodze. Na tor są inne oleje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:37, 26 Lut 2016
aurii

 
Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





A ja chce zalac Yamalube olej wypuszczony przez yamahe do ich motocykli. Podobno bardzo dobry...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:22, 27 Lut 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





aurii napisał:
A ja chce zalac Yamalube olej wypuszczony przez yamahe do ich motocykli. Podobno bardzo dobry...


Ale jaki ten yamalube chcesz nalać do Triumpha?
Ten do silników zaburtowych?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Sob 1:23, 27 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:18, 27 Lut 2016
aurii

 
Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Hehe nie ten do silnikow motocyklowych 4 suwowych polsyntetyczny 10w40, Dzisiaj zalalem i w porownaniu do motula 5100 jest tak
- skrzynia chodzi plynniej
-silnik pracuje ciszej...

Zrobilem narazie z 50 km zobaczymy co bedzie dalej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez aurii dnia Sob 10:19, 27 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:06, 27 Lut 2016
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Wszystko jest lepsze od Motula. To już ustalono jakiś czas temu.. no chyba, że ktoś ma jeszcze Lux10 np, to może byłby porównywalny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:00, 28 Lut 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Mr. Green
Odnośnie wspanialszego oleum, to na pewno "mistrzostwo" ma Castrol (oczywiście zaraz po Luxie).
Tak swoją drogą Auri bałbym się lać do Trampka olej "wyprodukowany" do Yamy. Jednak japończyk, to nie anglik. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Nie 23:04, 28 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:50, 26 Maj 2017
ded

 
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechanów





Właśnie kupiłem trypla 955i i szykowała się wymiana oleju bo poprzedni właściciel robił symboliczne przebiegi i twierdził że olej ma już 2 lata. Trypel zadbany ale skrzynia chodziła dosyć ciężko, pomimo motocyklowych butów po 100km bolała mnie noga od przerzucania na wyższy bieg. Olej miałem zalać Valvo synpower 10w40 ale po lekturze tego tematu zdecydowałem się na BelRay exs 10w40. Zalany był Liqui Moly 15w50 Street czyli półsyntetyk. Kolor miał jeszcze całkiem znośny więc pewnie faktycznie zrobił mały przebieg. Po zalaniu BelRaya skrzynia zaczęła pracować dużo lżej ale różnica jest naprawdę bardzo wyraźna. Biegi wskakują w dalszym ciągu pewnie ale wystarczy przyłożyć połowę tej siły co na półsyntetyku LM. Różnica jest widoczna także na zimno. Nie wiem na ile jest to związane ze tym że ten olej to syntetyk a na ile z marką oleju ale polecam taką zmianę. Wybrałem w40 bo jeżdżę raczej spokojnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:47, 03 Cze 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Lejąc W50 zawsze stwarzasz silnikowi i skrzyni lepsze warunki pracy. Jakość oleju zawsze zależy od producenta. Przy następnej zmianie użyj płukacza bo po tym dwu-letnim "macerowaniu", odłożyło się trochę szlamu na dnie - tym bardziej, jesli olej był dosyć czysty, jak twierdzisz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Sob 23:47, 03 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:38, 27 Cze 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Co do jakości olejów: jakość oleju wg ACEA jest wiarogodna jeśli producent oleju znajduje się na liście producentów olejów, którzy zadeklarowali, że przestrzegają zasady programu o nazwie EELQMS, którego celem jest standaryzacja metod badań, rozwoju i produkcji olejów silnikowych. W przypadku gdy producent oleju, dla którego deklarowany jest poziom jakości wg ACEA, nie znajduje na tej liście, deklarowany poziom jakości na etykiecie można uznać za wątpliwy i niepewny.

Tutaj lista sprawdzonych producentów olejów:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dziwne, że na liście nie ma ani Bel Ray ani Penrite.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
OLEJ IPONE KATANA FULL POWER 10W50
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin