Jarczoq |
|
|
|
Dołączył: 04 Lip 2015 |
Posty: 490 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
Don napisz do RP, że robią do dupy olej, tylko zanim to zrobisz odpowiedz mi dlaczego w ogóle porównujesz F1 do cywilnego motura, który po za tym, że ma jeden olejoobieg, to służy do zupelnie czego innego niż bolid F1. Po za tym, jeśli nawet cięższy olej dociera do ostatniego węzła wolniej, to jest szkodliwe tylko w niskich temperaturach i jeździe stop&go, kiedy silnik ma czas wystygnąć. Nawet w mrozie silnik odpalony na relatywnie ciężkim oleju, nie wyłączany będzie działał bezawaryjnie. Co do sportu (o czym już kiedyś) pisałem stosuje się oleje OneRace (double ester) ze względua dużo mniejszy opór stawiany przez olej przez co silniki o ułamki szybciej się wkręcają. Wymieniasz olej po każdej jeździe ? Oni tak. Masz dodatkowe chlodnice oleju ? Byłaby taka, jak od płynu chłodzącego. Na koniec : po za producentem, lepkość (ta w temp. pracy) to podstawowy parametr, który zabezpiecza silnik i skrzynię. Jeszcze mógłbyś napisać na podstawie czego twierdzisz, że Eurol, to "bardzo dobry" produkt. Żeby Ci pomóc dodam, że ja opieram się na swojej prawie czterdziestoletniej praktyce (w sporcie również).
P.S.
Karty techniczne są bardzo podobne. To co istotne, producenci na pewno Ci nie zdradzą bo to ich patenty. Jeśli na papierze wszystko jest takie podobne, to dlaczego na jednym oleju silnik i skrzynia chodzi lepiej co potwierdza się na hamowni, a na innym "takim samym" łomocze, albo biegi trzeba wbijać kopniakiem ?! |
|