Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> znalezione w sieci - padnięty silnik w Streecie Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
znalezione w sieci - padnięty silnik w Streecie
PostWysłany: Śro 13:13, 02 Lis 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





znalazłem dziś przypadek poważnego uszkodzenia silnika w Street Triple z 2014 roku - totalna masakra, daje do myślenia. Jakieś pomysły co mogło być przyczyną?
To już drugi taki przypadek, gdzie przy przebiegu ok 10 tyś. km padł silnik!

[link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj w Daytonie z 2013 r (niby właściciel dbał, nie katował) zawór wydechowy spotkał się z tłokiem:
[link widoczny dla zalogowanych]

Aż tak fatalnie z tymi Triumphami? :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Śro 23:36, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:52, 09 Lis 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Znany mi przypadek (obrócona panewka) moim skromnym zdaniem był spowodowany zbyt długim interwałem wymian oleju. Nie ma takiego 4T, co wytrzymuje 10 kkm, a tym bardziej latem, we dwójkę, a tym bardziej, jak jest do tego kiepskiej jakości oliwa. Nawet nie trzeba katować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:25, 10 Lis 2016
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jedna jaskółka wiosny nie czyni Smile Poza tym jeśli bedziesz bardzo wnikliwy to w kazdym produkcie znajdziesz takie przypadki wiec lepiej nic nie kupowac Smile
---
Pozdrawiam
Jacor 1050


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:13, 10 Lis 2016
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Uprzedziliście mnie hehehhhehe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:24, 10 Lis 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Czyli zmieniając oliwę regularnie co 6000km możemy spać spokojnie:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:23, 13 Lis 2016
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





No chyba że nalejesz Motula


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:55, 13 Lis 2016
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Czasami warto też zerknąć na stan... przed odpaleniem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:39, 13 Lis 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Ale co do tego przypadku z linka jaki zamieściłem to tam poziom czy stan oleju nie miał chyba żadnego znaczenia? To jakaś innego typu usterka się pojawiła, bo skąd ten sfajczony olej na zaworach?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 2:42, 14 Lis 2016
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Np. chujowy Motul które , przynajmniej silniki serii 885 , nie tolerują , ostatnio wydmuchało mi uszczelniacz na wałku ze skrzyni i musiałem dolać motula bo nic innego nie było ze Słowacji wróciłem tylko z "3" , wystygł wróciły wszystkie biegi , zagrzał się została "4".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:05, 15 Lis 2016
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Motul 7100 - daytona 955 - Spid Dej czyli 250 - 300 km... zalana na maks stanu po wymianie... wtrakcie SD 3 dolewki ogółem poszło ponad pół litra i stan od maksa poniżej minimum...
Ten sam motocykl na następnym SD zalany bell rayem, poszło od maksimum do lekko poniżej maksimum kreski, czyli w sumie nic.
Motul to kupa nie oleje. A i olej oryginał,od przedstawiciela nie z pazzegro...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:37, 15 Lis 2016
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Ja brałem z IC.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:12, 16 Lis 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





A czy pełne dekle ochronne na pokrywie alternatora, sprzęgła i impulsatora mogą powodować zwiększenie temperatury oleju? Bo w Streetach nie ma chłodnicy oleju (takiej np. jaka jest w Speedzie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:34, 19 Lis 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





To silniki cieczowe, więc nie wpływa to znacząco. Jeszce większym gównem od Motula jest Castrol. Po za tym, istotą jest dobranie (po za firmą) właściwego typu oleju. Do zwykłej jazdy W40 może wstarczyć, ale na tor nie bardzo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Sob 20:34, 19 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:40, 19 Lis 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





znalazłem na innym forum (wypowiedzi użytkownika "Adam Gsxr 600") że jednak coś tam znacząco wpływa zasłonięcie zwłaszcza alternatora taką pokrywą ochronną (zwłaszcza jak się stoi w lecie w mieście często na światłach)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:33, 19 Lis 2016
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Acha... Pełna buda nie wpływa, a dekielek wpływa...


Silnik chłodzony cieczą, z chłodnicą takowej i termostatem, tudzież wiatrakiem na chłodnicy....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
znalezione w sieci - padnięty silnik w Streecie
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin