Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Jakie opony Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jakie opony
PostWysłany: Sob 11:05, 12 Wrz 2015
rydel

 
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SO





Przyszedł czas na wymianę opon w moim Speedzie. Na obecnych Metzeler'ach Racatec K3 Interact, na których wyszedł z salonu motocykl już mocno się zużyły. Jeżdżę raczej weekendowo, raczej po mieście i okolicy ale czasami zdarz mi się zrobić jednodniowy wypad gdzieś w dalszą trasę z plecakiem. Jakie opony polecilibyście?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:35, 12 Wrz 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Najlepiej dwuskładnikowe. Dłużej pożyją a boki, nawet niedogrzane, dają więcej pewności w złożeniu.
Jakie dwuskładnikowe? Bez większej różnicy!
Biorąc pod uwagę Twoje przeloty naprawdę bez różnicy, ważne by nie leżaki.
Ja mam pirelli diablo rosso 2 i jestem przezadowolony! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:18, 12 Wrz 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Też mam te pirelki i jak jest sucho jest rewelacja... Jak wilgotno jeździ się gorzej niż na jakiś szinko-srinko.
Teraz planują najpierw na daytonie przetestować PP3 zobaczymy jak to jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:21, 13 Wrz 2015
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Ja kończę właśnie Michałki Pure Power 2CT. Przejechałem na nich ponad 20 tysi -był kilka razy tor poznań, tory kartingowe, jazda w każdych warunkach -polecam zajebista guma!
Generalnie nigdy nie zawiodłem się na Michelin dwuskładnikowym.
Teraz wezmę prawdopodobnie Road 4


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:16, 13 Wrz 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Zarówno PR2, jak i PR3 były bardzo dobre (szczególnie w cięższych sprzętach). Pirelli niestety nikną w oczach i nawet niższa cena nie rekompensuje tego, dlatego do codziennej jazdy nie bardzo, jedynie do sporadycznych wyskoków. Obecnie kończą mi się Dunlop D208 Sportmax (ponad 18 kkm, w tym kilka kkm w górach). Laczek dosyć wytrzymały (do 20 kkm powinien wytrzymać). Na suchym, jak złapie temperaturę (co chwilę trwa), to trzyma dobrze i jest przewidywalny. Na mokrym gorzej, ale i tak lepiej od Pirelli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:30, 14 Wrz 2015
rydel

 
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SO





Poszperałem trochę w necie i wybrałem wstępnie trzy:
PIRELLI ANGEL GT, MICHELIN PILOT ROAD 4 i CONTINENTAL ROAD ATTACK 2 EVO.
Co myślicie o tym wyborze i które wybralibyście z tego zestawu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rydel dnia Pon 9:42, 14 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:51, 14 Wrz 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Mam Road Ataca z tyłu i Sporta z przodu zapier..... jak tralala , drugi komplet jadę , z pierwszym kupiłem Sprinta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:28, 14 Wrz 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ja mam MICHELIN PILOT ROAD 4 w wersji GT, jestem zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:32, 14 Wrz 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





rydel napisał:
...które wybralibyście z tego zestawu?


najświeższe a wdrugiej kolejności te tańsze Very Happy
Wszystkie będą dobrym wyborem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:26, 14 Wrz 2015
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





rydel napisał:
Poszperałem trochę w necie i wybrałem wstępnie trzy:
PIRELLI ANGEL GT, MICHELIN PILOT ROAD 4 i CONTINENTAL ROAD ATTACK 2 EVO.
Co myślicie o tym wyborze i które wybralibyście z tego zestawu?


sprawdziłem na sprint st 1050 dwa pierwsze zestawy. pr4 w wersji GT. jedne i drugie godne polecenia. zarówno na suchym jak i mokrym.
na pr4 zrobiłem większy przebieg (jakieś 2 tysie). ale u mnie opony jakoś strasznie szybko schodzą... tył angel gt skończył się po 11 tysiącach (jakieś 70% to jazda z kobietą i bagażami) a pr4 gt po 13 (tutaj 90% przebiegu z kobietą i bagażami).
angele gt pod koniec wymagały sporej siły żeby mocniej złożyć moto w zakręt. na pr4 do samego końca z podobną siłą kładłem moto w zakręt. podejrzewam, że to kwestia wyprofilowania tylnej opony ([link widoczny dla zalogowanych] vs [link widoczny dla zalogowanych]
)

i jeszcze taki mały off-top Wink ja nie wiem jak można na pp2 zrobić 20 tysięcy? to chyba kwestia sypania z rękawa non-stop, od świateł do świateł.. a nie max dwa razy w tygodniu.. Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:59, 14 Wrz 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Nie wiem też. Mi się PP skończyły w dajtonie po jakiś 5-6 kołach i nie było jakoś szczególnie upalane. Znaczy na środku jeszcze mam kawałek do kontrolki, ale z boku już zniknęły Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:26, 15 Wrz 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Rura, ale Ty za dużo torujesz więc się nie liczy! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:48, 15 Wrz 2015
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jeździł ktoś na Bridgestone S20? Ponoć mega guma. Obecnie latam na BT-016PRO i dobrze kleją.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:04, 15 Wrz 2015
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





to te co Vale reklamuje? Laughing

Większość z nas na tym i innych forach wie wykorzystuje 70% możliwości swoich opon więc nie potrzeba najnowszych gum by skutecznie i bezpiecznie jeździć.

To jak z tymi ogranicznikami skrętu - nic nie trzeba szlifować by lepiej skręcać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:14, 15 Wrz 2015
Jacor

 
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Bridgestone S20 przetestowane w Tripelku i mogę polecić . Na suchym bez zastrzeżeń i z pewnoscia lepsza od BT016 ale na mokrym na czym bym nie jechał to zapalała mi się ostrzegawcza lampka Smile Obecnie latam na Pirelli Rosso Corsa . Na suchym miód malina ale na mokrym ostroznie z gazem bo tył chce przód wyprzedzać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie opony
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 10  
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin