Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Jakie opony Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 12:50, 04 Maj 2016
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Ouć, przespałem zimę, a teraz trzeba wymienić laczki Wink

Widział ktoś jakieś dobre oferty?

Jeżdżę 80% miasto i wiochy, a 20% turystyka Wink Więc pewnie 2CT.. Przodów nie zamykam, a z racji 80% miasto, dużo zakrętów aż tak nie mam.
Wcześniej miałem dunlop sportmax qualifier, na suchym tragedii nie było, gorzej na mokrym.

Zależy mi też na trwałości opon..

Pilot Power 2CT ?

Ew. może coś z tego? Michelin oferuje zwrot 125 zł:
Cytat:

Otrzymasz zwrot 125 PLN przelewem bankowym lub karta paliwowa, od dwóch opon MICHELIN zakupionych w asortymencie MICHELIN Power SuperSport Evo, MICHELIN Pilot Power 3, MICHELIN Pilot Road 4 (Standard, GT oraz Trail) lub MICHELIN Anakee III.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:17, 04 Maj 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Czy ma już ktoś jakieś opinie o Pirelli Diablo Rosso III ?
Najlepiej w odniesieniu do Metzeler M7RR.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:19, 04 Maj 2016
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Jeśli nie ma zbyt dużo zakrętów to nie lepiej Pilot Road zamiast Power? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:14, 04 Maj 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Tak, PR przyzwoite i trwalsze od PP. Dobrą alternatywą są Pirelli Angel ST, choć mniej trwałe, ale na mokrym dosyć dobrze trzymają. Ja po nieudanych Roadtec Z6, zdecydowałem się na dwu-składnikowe Z8.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:35, 04 Maj 2016
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Na początku ktoś pisał, że ktoś mu odradził Pilot Road na korzyść Power..

Jeszcze doradzają Z8.. Ciężko coś wybrać i to w dobrej cenie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:59, 04 Maj 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





PP są do sportów, a PR do sportowych turystyków, przez co są bardziej wytrzymałe. Jak się zdecydujesz na coś, to daj znać. Postaram się pomóc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Czw 20:47, 05 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:14, 05 Maj 2016
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Ja rok temu wziąłem PR4 GT. Przejechałem w zeszłym sezonie na nich 13300 km i teraz już 4000 km, razem 17300.

Środkiem już prawie kwalifikują się do wymiany, ale myślę, że teraz będzie więcej jazdy na krawędzi Smile i dobiję do 20-23 tys. jednak uważnie trzeba dodawać gazu w zależności od asfaltu.

Zwróć uwagę, że Powery mają inną geometrię - właśnie głównie do jazdy w złożeniu - środek chyba będzie się bardziej zużywał.

Może akurat następne będą takie u mnie, tymczasem z PR4 jestem zadowolony.

Polecanym zestawem o którym słyszałem były też taki: na przód Conti Sport Attack, na tył Conti Road Attack... i to ma sens. Zastanawiałbym się na podstawie tego nad przodem Pilot Power a tyłem Pilot Road.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:18, 05 Maj 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





ja bym nie kombinował z zakładaniem sportowej gumy na przód (kształt \/ ) a turystycznej na tył (kształt bardziej płaski) gdyż może to skutkować mylnym feedbackiem w winklu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:21, 05 Maj 2016
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Piniu napisał:
No i stało się ...Michelin pilot power 2CT Smile
Zajebiste gumy! Za namową Gumisia, znanego w Poznaniu eksperta od opon motocyklowych, odpuściłem temat Pilot Road 4.

Ja kończę właśnie Michałki Pure Power 2CT. Przejechałem na nich ponad 20 tysi -był kilka razy tor poznań, tory kartingowe, jazda w każdych warunkach -polecam zajebista guma!


JA tym się kierowałem.

Chciałem coś poczytać o oponach na stronie michelin, ale mają coś zdezaktualizowana.

Swoją drogą, do Triumpha brać GT? Przecież nie jest wcale ciężkim motocyklem.


W tym momencie zastanawiam się nad:
1) PP 2CT
2) PR4
3) Z8

Jest jeszcze jeden kandydat, METZELER SPORTEC M3 za około 700 zł..

Pilor Road 4 mają tą przewagę, że jest zwrot 125 zł Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamek35 dnia Czw 11:23, 05 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:11, 05 Maj 2016
-MisieK-

 
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OB





Ja zostałem zmuszony do szybkiej wymiany bo rozwaliłem swoją Corse. Na szybko założyłem Angel'a ST. Nie jestem jakoś bardzo zadowolony Sad Corsa fakt faktem znikała w oczach, ale szybko się grzała i nawet w zimie jak jeździłem kleiła bardzo dobrze. Natomiast na Agnelu mam uślizgi.
Zrobiłem sobie taką listę:
Sportec M7 RR
Pilot Power 3
Angel ST
Roadtec Z8 interact
Sportmax Q3
Battlax BT-106 PRO/S20/ S20 EVO /S21

Angel'a już mogę odhaczyć. Teraz albo PP3 albo M7 RR.
Słaby ze mnie rider, ale znacznie lepiej i pewniej czułem się na sportowej Corsie niż na Angelu więc raczej pójdę w szybsze ścieranie i mniejsze przebiegi ale lepsze klejenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:59, 05 Maj 2016
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





MisieK z tych powyższych to bez wahania brał bym Metzeler M7 RR (jak zjadę Rosso Corsy to na 99% je biorę, ponoć dają zajebistą informację zwrotną z drogi oraz dają duże poczucie zaufania w złożeniu i tak szybko nie znikają, nie robią się kwadratowe nawet jak sie mało winkluje) a jako alternatywę dla tych metzelerów to jeszcze można rozważyć Bridgestone S21 oraz Pirelli Diablo Rosso III (narazie mało opinii o nich).

Ludzie się podniecają Pilot Powerami (czy to zwykłe czy 2CT, ja jeśli już miał bym brac te Powerki to zwykłe jednoskładnikowe) a to już przestarzałe technologicznie opony, które ludziom puszczają znienacka bez wyraźnej informacji o zbliżającym się uślizgu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:21, 06 Maj 2016
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Z8 2013, 650 zł komplet
Z8 2016/2013 - 780 zł komplet

M3 Sportec 2013/2012 - 550 zł komplet
M3 Sportec 2015 - 720 zł komplet

Patrzyłem jeszcze na:
Michelin Pilot Power - 2015 - 770 zł
Michelin Pilot Power 2CT ( 830 zł -2014r oraz 880 zł 2016r)

JEszcze widziałem Pilot Road 4, ale te są już za 1k - 125 zł zwrotu.

Waham się więc pomiędzy Z8/Z3/Pilot Power 2CT.

Ale ze względu na częste dojazdy do pracy, mało zakrętów i środek opony to wezmę chyba Z8.

Myślałem jeszcze o M3 i M7, ale boję się że zajeżdżę je po 4 tys km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:03, 06 Maj 2016
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jeszcze mam pytanie o rozmiar...
Na stronach metzeler oraz michelin podają 120/70 oraz 180/55...
Ja aktualnie mam 190/50, a w serwisówce znalazłem też, że mają być 190/50

Moto to rok 2005


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:05, 08 Maj 2016
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





W ubiegły piątek założyłem Metzelery Sportec M5 Interact.
Zrobiłem zaledwie 200km -szybki wypad do Ustronia😊 ale:

Świetnie kleją,genialny feedback w złożeniu,żadnych zastrzeżeń na suchej nawierzchni.
Czekam na jazdę po mokrym, aby się utwierdzić w przekonaniu,że był to dobry wybór😊

Chciałem kupić raz kolejny michały pp 2ct ale to chyba był lepszy wybór😊


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:29, 08 Maj 2016
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Ja właśnie zrobiłem prawie 900 km i nie mam żadnych zastrzeżeń do Z8. Zaliczyłem serpentyny, jazdę po mokrym na autostradzie i zamknięcie opony. Nie żałuję, że wybrałem właśnie Metzeler-y.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie opony
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 9 z 10  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin