Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> TuneECU Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
TuneECU
PostWysłany: Wto 13:39, 16 Lip 2013
Gość

 





Cześć,

kręcił tym ktoś coś u siebie w moto? Jak było?
PostWysłany: Wto 15:48, 16 Lip 2013
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jeśli chodzi ci o mapy to zmieniałem po wymianie końcówek tłumików w serwisie ASO
Lepsza reakcja na gaz, jeszcze bardziej liniowe oddawanie momentu -wady? ...przestał przepalać przy redukcji i hamowaniu silnikiem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:33, 16 Lip 2013
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Ja jestem w fazie testowania;p
W ubiegłą niedzielę próbowałem zczytać kod/y błędów i dupaka.
Prawdopodobnie poległem na istalacji samego VAG'a.
Jutro to poprawię w pracy:)
Jak przetestuję,to zamelduję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:11, 17 Lip 2013
Gość

 





też mnie korci, żeby podłubać, błędy zobaczyć itd...

jakiego kabla używasz?
PostWysłany: Wto 13:35, 17 Wrz 2013
Gość

 





OK, w związku z tym, że ustawialiście się w kolejce, żeby mi tu opowiadać jak to dłubiecie w ECU Twisted Evil Laughing postanowiłem, że przejdę od słów do czynów i kupiłem kabel

błędy zczytywały się aż miło, a jeszcze milej kasowały Cool Mr. Green

gdyby ktoś potrzebował konsultacji to się polecam
PostWysłany: Śro 0:35, 18 Wrz 2013
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





bardzo fajny program kasuje błędy zmienia mapy,robi większą lub mniejszą diagnostykę w zależności od modelu można odczytać różne parametry silnia na bierząco podczas pracy ,można np: w 955 wyzerować potencjometr przepustnicy jak masz sprinta to warto mieć takie narzędzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:34, 01 Paź 2013
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Hej Szymon,

Ja kupiłem VAG kkl 409.1 ale mam problem z komunikacją pomiędzy lapem a kompem w bike'u.
Próbowałem kilka razy (byłem również w pewnym serwisie i wytestowaliśmy kolejne 2 kable i kolejny lap i ....dupa)
Po tych kilku próbach dałem (chwilowo) za wygraną.


Mam nadzieję, że Tobie poszło lepiej?

Daj cynka,co i jak:)

pozdrawiam

Miki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:22, 02 Paź 2013
Gość

 





Cześć,

ja kupiłem ten kabel [link widoczny dla zalogowanych]

wybrałem go losowo na allegro Smile
mam win8 w laptopie, ściągnąłem sterowniki ze strony [link widoczny dla zalogowanych]

i zadziałało za pierwszym razem...

jeśli jakoś mogę Ci pomóc to daj znaka

Szymon
PostWysłany: Czw 22:11, 03 Paź 2013
miki_tg

 
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry





Dzięki wielkie:)

Zacznę wszystko od nowa - kupię taki sam kejbel jaki podesłałeś w lynku.

Podejrzewam, że zrobiłem już błąd na sam początku (ściągnąłem sterowniki do kabla a wg manuala kabel należy zainstalować gdy komp nie ma dostępu do netu)

Ja mam windowsa 7 ale to nie w tym raczej probem - chyba;p

Zobaczymy co będzie jak dostanę nowego vaga.
Zanim zacznę z pewnością się odezwę do Ciebie:)

pzdr

Miki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miki_tg dnia Czw 22:12, 03 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:08, 11 Paź 2013
Gość

 





no i jak? udało Ci się? mój laptop był normalnie podpięty do netu, w ogóle nie zwróciłem uwagi na to, że ma nie być...
PostWysłany: Pią 7:13, 11 Paź 2013
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





Hej, jeśli windows pobrał automagicznie sterowniki to je odinstaluj (przez menagera urządzeń, powinno być widać urządzenie po podłączeniu kabla) i zainstaluj prawidłowe
[link widoczny dla zalogowanych]

tu jakieś podpowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:48, 12 Paź 2013
Wspinaker

 
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotniki





Używałem Tune ECu z Windą 7 i 8. Działa bez problemu tylko trzeba korzystać ze sterowników ze strony Tune ECU (tak przynajmniej tam napisali). Wgrywałem już kilka razy mapy i regulowałem wolne obroty. Rewelacyjny program. Między innymi dzięki innej mapie mam cały czas otwarte pierwsze przepustnice, które normalnie na pierwszych trzech biegach ograniczają moment Rocketa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:59, 13 Paź 2013
tox

 
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy





Możesz po naszemu opisać jak wyregulować obroty na biegu jałowym?
Miałem w serwisie regulowane zawory i teraz na biegu jest ok, a jak wrzuce luz to od razu 500 w górę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tox dnia Nie 10:59, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:54, 13 Paź 2013
Wspinaker

 
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotniki





Robiłem to w Rockecie, ale pewnie w innych jest podobnie.
Jest taka opcja w TuneECU:
- Adjust TPS/ISCV.
Robisz to w dwóch krokach. Trzeba na to kliknąć dwa razy i kręcić czujnikiem położenia głównej przepustnicy (Rocket ma dwie), żeby dostać 0,60 V, następnie klikasz ponownie i regulujesz nakrętką na silniku obrotów biegu jałowego, żeby dostać napięcie 0,72 V. Te napięcia są podane podczas pomiaru i w instrukcji serwisowej. Warto zajrzeć do instrukcji seriwsowej (tam jest to dokładnie opisane).
Możesz jeszcze spróbować zrobić Reset TPS (też w TuneECU). Jeżeli nic się wcześniej nie rozregulowało powinno wystarczyć. Tutaj nie trzeba nic regulować.

W Rockecie szalejące wolne obroty są często spowodowane zabrudzeniem czujnika położenia zaworów, który znajduje się obok rozrusznika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:54, 13 Paź 2013
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Kabel zamówiony, w przyszłym tygodniu zaczynam zabawę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TuneECU
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 11  
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin