Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> TuneECU Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
analiza TuneEcu
PostWysłany: Wto 17:34, 27 Cze 2017
radek239

 
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów





Po wielu próbach udało mi się uruchomić TuneEcu i z racji tego że jestem świeży w temacie proszę o analizę speed treple bardziej obeznanych w temacie. Nie wiem dlaczego ale nie pokazuje mapy. Co o tym myślicie ???

[link widoczny dla zalogowanych][/img]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radek239 dnia Wto 18:12, 27 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:30, 27 Cze 2017
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Mapę pokazuje na innej zakładce jak dobrze pamiętam. ja bym na Twoim miejscu nie kombinował i zostawił jak jest, ewentualnie sprawdził czy TPS jest dobrze ustawiony lub zrobił reset adaptacji w razie potrzeby. Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:02, 27 Cze 2017
radek239

 
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów





tak, tylko w map edit pokazuje mi not map :/ nie wiem dlaczego. Nie zamierzam kombinować bo nie mam aż takiej wiedzy. Dziś wyrównałem tylko ciśnienie w przepustnicach na 570 hPa i to wszystko. Zastanawia mnie tylko trzy rzeczy
-strzelanie w wydech np. po przygazówce, nawet do połowy obrotów
- nie pokazuje mapy
- wolne obroty ok 1300
Pamiętasz jak sprawdzić i zrobić reset (chociaż nie wiem czy reset robić, żeby coś nie spaprać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:23, 28 Cze 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Gotowanie w tłumiku to moim zdaniem PIĘKNY symbol sprinta Smile Ja przez to nie zmieniam mapy czy tłumika Smile

Mapę z tego co pamiętam musisz "pobrać" do programu z motocykla. Mi też nie pokazywało po podpięciu Smile Nie mam pod ręką kabla to nie powiem Ci dokładnie.

Obroty za wysokie. 1200


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:25, 28 Cze 2017
radek239

 
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów





To prawda, ładnie mruczy tylko myślałem że to może wina zbyt bogatej mieszanki stąd moje pytanie. Co do obrotów też mi się tak wydaje, ale nie wiem jak ich zmniejszyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:29, 28 Cze 2017
ded

 
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechanów





Obrotów się nie reguluje jak w gaźnikach. Jak jest wszystko ok z moto to powinien mieć fabryczne obroty. Jeśli ma za niskie lub za wysokie to jest potrzebna regulacja/naprawa. Pewnie dało by się to skorygować mapką ale nie tędy droga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:11, 26 Lip 2017
Sebuś

 
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska





Pany, mam pytanie. Czy można połączyć się za pomocą bluetooth z TuneECU? Mam OBD2 na bluetooth i zastanawiam się czy zadziała.
No chyba, że znajdę kogoś kto mógłby mi to ogarnąc za pomocą kabli - Śląsk
Chciał bym zczytać błędy bo zapalił mi się check engine Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:33, 27 Lip 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Działa w ten sposób, tylko złącze musi być w odpowiedniej wersji - zobacz na stronie tuneecu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:00, 02 Sie 2017
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Można przez BT, programem na Androida. Wpadaj na Chorzów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:27, 14 Sie 2017
Sebuś

 
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska





bastek00 napisał:
Wpadaj na Chorzów.
skorzystam następnym razem Wink najwidoczniej zaczyna szwankować czujnik temperatury powietrza dolotowego. Błąd skasowany i naradzie spokój.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:37, 19 Sie 2017
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Coraz więcej T w okolicy, parę dni temu w Rudzie Śl też ktoś nabył Sprinta RS-a.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:44, 27 Lis 2017
Wąski

 
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skoczów





Panowie, mam pytanie. W związku z serwisem, jaki właśnie zrobiłem (zawory, świece, filtry), należałoby zrobić reset adaptacji? Założyłem filtr powietrza K&N i nie wiem, czy to czegoś nie pozmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:27, 28 Lis 2017
ded

 
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechanów





Ogólnie to adaptacje same się ustawiają po jakimś czasie, więc jak bym olał. Jak przejechałeś ze 100km to już się ustawiły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:35, 08 Sty 2018
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Mapy inne są pod przelot, raczej K&N nic nie robi złego. Sam mam. Na wiosnę poeksperymentuję z innymi mapami - do tej pory raz zmieniłem - ponieważ chcę przetestować CzajnaAkrapa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:51, 24 Sty 2018
karpiu

 
Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Uszanowanie,
Przy okazji TuneEcu podpytam czy ktoś z Was modyfikował wydechy?
Edhaust? Coś z Ali? Zakupiłem ST 1050 i nawet dobrze nie pojeździłem a doszły mnie słuchy, że te 3 cylindry pięknie bulgoczą przy schodzeniu z obrotów i nie warto ładować akcesoryjnego wydechu.

Warto zakupić dla samego siebie interfejs diagnostyczny czy na co dzień do niczego się nie przyda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TuneECU
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 9 z 11  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin