Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Sprint St 1050 2005r problem z odpalaniem
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Sprint St 1050 2005r problem z odpalaniem
PostWysłany: Wto 11:38, 04 Cze 2019
Paweł

 
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Witam,

Mam problem ze swoim Tiumphem ST 1050 2005r Abs, a dokładniej z odpalaniem. Cieżko jest go zapalić rozrusznik kręci, słychać że wałem kręci (szybko) ale słychać również co pewien czas mocne stuki sprzęgła rozrusznika (najczęściej jak przekręcę manetkę gazu).
Po mniej więcej 30-60 sekundach odpali. Jak już odpali wszystko jest w porządku nie prycha nie kicha nie gaśnie, wkręca sie na obroty do końca i nie przerywa.
Po zgaszeniu w przeciągu pół minuty odpale go od razu bez problemu, natomiast jeśli zaczekam parę minut to jest już problem z odpaleniem.

Akumulator jest nowy, podpinalem również samochodowy klemami - kręci tak samo i długo nie odpala.
Świece nowe - na starych było tak samo
Brak błędów w komputerze - czujniki również dobre parametry pokazują.
Wgrana inna mapa - również bez zmian.

Występują lekkie luzy poza normą na zaworach ssących - mechanik stwierdził że nie jest to wina problemu z odpalaniem (będą wyregulowane w późniejszym terminie).
Co ciekawe problem z odpalaniem narastał po mału z tygodnia na tydzień było coraz gorzej.

Czy miał ktoś z szanownych forumowiczów taką przypadłość?

Sprubuje na dniach jeszcze dobrać się do sprzęgła rozrusznika tylko potrzebuje kupić nowe.

Może ktoś na forum ma do sprzedania?? najlepiej takie po 2007 roku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 6:19, 05 Cze 2019
śliniak290

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Jelonki





Sprawdź ciśnienie na cylindrach , skoro masz nie wyregulowane zawory to może któryś jest podparty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:17, 05 Cze 2019
Paweł

 
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





śliniak290 napisał:
Sprawdź ciśnienie na cylindrach , skoro masz nie wyregulowane zawory to może któryś jest podparty


Żaden zawór nie jest podparty są tylko na 3 zaworach ssących delikatne luzy ponad norme


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:02, 15 Cze 2019
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Zakladając, że aku ma pełną moc i przepustnice są zsychronizowane, to przyczyną mogą być : kończące się świece, błędy w sofcie, jak również potrzeba zrobienia adaptacji. Triumph-y w ogóle kręcą dłużej zanim odpalą, ale nie jest to aż tak długo, żeby było problemem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Sob 22:03, 15 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:41, 26 Cze 2019
Paweł

 
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Problem rozwiązany 😁

Winne było sprzęgło rozrusznika.
Kupiłem pierwsze samo łożysko kierunkowe ale okazało się że elementy współpracujące z łożyskiem są wypracowane i musiałem wymienić cały komplet z zębatką i ubudową

Jeśli ktoś potrzebuje mam do sprzedania nowe łożysko kierunkowe leży niepotrzebnie bo w komplecie było jeszcze jedno


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:33, 22 Paź 2020
Tomo262

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jaki koszt tej naprawy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:33, 08 Cze 2021
zdrojek

 
Dołączył: 02 Maj 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Skad kupiles sprzegielko rozrusznika ? Brales nowe czy uzywke ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:33, 06 Lip 2021
fankas

 
Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





zeby nie zakladac nowego watku,
moj 1050st posiada pewna niedogodnosc,
po dluzszym przestoju(powiedzmy ze powyzej 8h) wymaga dlugiego krecenia zeby odpalic,
jak juz odpali to problem znika, cieply/zimny odpala doslownie cyk i pali.
co udalo mi sie sprawdzic:
-brak bledow
-pompa paliwa bije do 3bar
-wtryski ladnie rozpylaja
-nowy oe filtr powietrza
-nowe swiece irydowe
-wgrana inna mapa, zrobiona adaptacja tps, temp w normie
-luzy zaworowe w normie
-ladowanie, napiecie au w normie
-sprzegielko ok
ma ktos pomysl co jeszcze mozna sprawdzic?
problemem jest tylko tem pierwszy rozruch. jak zalapie mozna zgasic i odpala bez zajakniecia

A ODPOWIEM SOBIE SAM,
moze komus sie to kiedys przyda,
winnym okazal sie przekaznik EMS, po przeczyszeniu stykow problem sie nie pojawia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fankas dnia Czw 11:01, 08 Lip 2021, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:14, 15 Maj 2022
rzeznik

 
Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warmia





mój sprint też dłużej odpala. 2-4 sekudny kręcenia i jest.
dość długo jednak ale ten typ tak ma.
baterie zazwyczaj ładuje przed jazdą, nie ma to znaczenia. czy ciepły czy zimny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sprint St 1050 2005r problem z odpalaniem
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin