Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Regulacja łańcucha mono-wachacz Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulacja łańcucha mono-wachacz
PostWysłany: Śro 10:40, 19 Wrz 2012
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





O co tu k... kaman.Przejrzałem z zewnątrz i nic nie widać.Przyjdzie zima i na pewno na to wpadnę.Ale puki co,wrzucam temat na forum...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:02, 19 Wrz 2012
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Podnieś siedzenie, na jego wewnętrznej stronie powinieneś mieć klucz hakowy ...łatwizna Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:33, 20 Wrz 2012
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





jak znasz odpowiedz to nie ma trudnych pytań ale jak odpowiedzi nie znasz????? na wahaczu, na końcu jest śruba 17mm trzeba ja poluzować , miedzy wahaczem a zębatka powinieneś zobaczyć taką dużą jakby nakrętkę koronkową i obracając ten pierścień możesz luzować lib napinać łańcuch myślę że trochę pomogłem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
REGULACJA ŁAŃCUCHA
PostWysłany: Pią 21:48, 21 Wrz 2012
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





Dokładnie tak jak mówi Peter. Tylko czy klucz masz pod siedzeniem, jak sugeruje porzedmówca? Może go nie masz i trzeba go nabyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ok
PostWysłany: Wto 10:14, 25 Wrz 2012
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Widzę,że mimo tego ,że forum wydaje się lekko uśpione,pomoc kolegów jest błyskawiczna i sensowna.....Już wiem gdzie szukać i jak się za to zabrać....A tak na marginesie,to co słyszałem to zrobiłem...Czyli umyłem dokładnie cały napęd NAFTĄ i zmyłem wszystkie opiłki(ten zabieg powinno się wykonywać co 1tyś-2tyś km i później smarowanie napędu,.............Jeśli was dobrze zrozumiałem, ,,oczywiście nie mam tego klucza pod siedzeniem,,,, niczym innym nie dam rady tego wyregulować ? pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:00, 25 Wrz 2012
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jak nie zapomnę, zrobię ci fotkę tego klucza żebyś wiedział czego szukać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:32, 25 Wrz 2012
czarny

 
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek





Panowie dzięki! Pomogliście i mi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sprint st 955
PostWysłany: Śro 9:57, 26 Wrz 2012
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Wielkie dzięki za pomoc....Więc wczoraj miałem chwilkę i poświęciłem ją mojej maszynce.Smarowanie linki gazu,która ciężko chodziła(a teraz chodzi super)
Co do regulacji łańcucha,to odłożyłem sobie ją na deser..Powiem szczerze że jest naprawdę dziecinnie prosta robota.Klucza nie miałem.Jak zwykle w takich okolicznościach,zawieruszył się nawet mój ulubiony śrubokręt ale"potrzeba matką wynalazków". Więc nie ma "wielkiej draki w chińskiej dzielnicy" a regulację można przeprowadzić za pomocą młoteczka i przedłużki.Motocykl ustawiony na centralnej stopce.I delikatnie jak z kobietą.....A tak na marginesie KTO NIE SMARUJE,TEN NIE JEDZIE.....pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regulacja napięcia łańcucha
PostWysłany: Sob 21:38, 29 Wrz 2012
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





Daj spokój BOULI_76 bawić sie młoteczkiem i przedłużką. Tu masz faceta [link widoczny dla zalogowanych] Klucz parę złocisza i nawet samemu nie opłaca się go robić. Zamówiłem i pasuje idealnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:00, 01 Paź 2012
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Wielki dzięki za dobre rady i namiary na gościa.Myślę że taki kluczyk jest potrzebny i wręcz niezbędny....pozdrawiam wszystkich z trzema cylindrami..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:18, 01 Paź 2012
R@F

 
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: München





Ten klucz jaki daja do Speeda tez wymaga wymiany. Pewnie dlatego jest dwuczesciowy zeby sie zmiescil do futeralu ale praca nim to nieporozumienie...
Trzeba sie zaopatrzyc w cos porzadnego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:25, 17 Cze 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Ktoś wie gdzie mogę nabyć taki klucz albo zrobić samemu oprócz tego gościa z VFR?

Nie musi być oryginalny, musi pomóc tylko naciągnąć łańcuch Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:27, 18 Cze 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Po odkręceniu tej śruby w mono-wahaczu,do regulacji nie jest potrzebna jakaś tam wielka siła.Delikatne stuku-puku i napinasz jak tam chcesz.I tak żyje już od kilku lat bez klucza do regulacji i bez tego nieszczęsnego facebooka....można?...oczywiście że można ........ ale jak tu żyć bez prawka? i to pytanko jest jak najbardziej na czasie,
nie winię nawet FROG-a,który był najpierw bohaterem pozytywnym,później jednak okazał się negatywnym ...a żyć trzeba dalej i jeśli łańcuch jest za luźny,to naciągamy i co najważniejsze smarujemy ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:52, 18 Cze 2014
śliniak290

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Jelonki





No ja u siebie nie mogłe zrobić stuku puku gdyż po poluzowaniu śruby okazało się że cały środek stoi dęba i ani drgnie , ale po rozebraniu i nasmarowaniu i złożeniu teraz jest tak jak powinno być. I chyba lepiej używać klucza bo po to on jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:56, 03 Lip 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





CZeść,
próbowałem ruszyć to młotkiem, ale ani drgnie. Chyba nie obejdzie się bez dobrej jakości klucza, pytanie czy tym kluczem da rade to odkręcić? Zapieczone jest dosyć mocno :/. Dodatkowo zauważyłem, że jeden ząbek jest urwany, jak nie więcej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Regulacja łańcucha mono-wachacz
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin