Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Regulacja łańcucha mono-wachacz Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 13:22, 04 Cze 2017
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





Ja cię chyba rozumie Sebuś o co ci chodzi.
Ten mechanizm naciągu pracuje na mimośrodzie tzn jak będzie już w pozycji najbardziej naciągniętej to potem będzie się wracał z powrotem. Tak mi się wydaje...nigdy jeszcze nie doszedłem do końca naciągu.
Poprawcie mnie jak źle coś gadam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:45, 04 Cze 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





benas napisał:
Ja cię chyba rozumie Sebuś o co ci chodzi.
Ten mechanizm naciągu pracuje na mimośrodzie tzn jak będzie już w pozycji najbardziej naciągniętej to potem będzie się wracał z powrotem. Tak mi się wydaje...nigdy jeszcze nie doszedłem do końca naciągu.
Poprawcie mnie jak źle coś gadam


Też ostatnio o tym myślałem i chyba tak jest. W tygodniu będę rozbierał cały wył w celu wyczyszczenia to sprawdzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:36, 05 Cze 2017
Sebuś

 
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska





Krzycho napisał:


Też ostatnio o tym myślałem


Skoro też ostatnio o tym myślałeś, to czemu na moje pytanie odpowiedziałeś jak byś go nie rozumiał. Myślę, że w miarę jasno napisałem co mnie nurtuje.

Tak czy siak, jak rozbierzesz to daj zdjęcia jak to wszystko wygląda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sebuś dnia Pon 11:38, 05 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:38, 05 Cze 2017
Sebuś

 
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska





benas napisał:
Ja cię chyba rozumie Sebuś o co ci chodzi.
Ten mechanizm naciągu pracuje na mimośrodzie tzn jak będzie już w pozycji najbardziej naciągniętej to potem będzie się wracał z powrotem. Tak mi się wydaje...nigdy jeszcze nie doszedłem do końca naciągu.
Poprawcie mnie jak źle coś gadam


Dobrze by było, chociaż mało przemyślane jeśli nie ma tam jakiegoś znacznika. Że łańcuch ci się skończył dowiemy się bardzo późno


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:58, 07 Cze 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jak się łańcuch kończy, to widać na trybie koła, oraz poszarpuje przy powolnej jeździe (po za tym, że hałasuje).
P.S.
A myślałżem, że to wszyscy moturzyci wiedzą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:36, 24 Cze 2017
ded

 
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechanów





Ja zamierzam kupić takie cudo [link widoczny dla zalogowanych]
Wygląda sensownie, tras takich żeby trzeba go było brać ze sobą nie zamierzam robić. Ma ktoś opinie o konkretnie tym kluczu czy po prostu trzeba zaryzykować?

Edyta: zamówiłem, w pon wysyłka więc pewnie do końca tygodnia dojdzie. Dam znać czy się nadaje choć puki co łańcuch nie wymaga naciągania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ded dnia Nie 19:40, 25 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:52, 26 Cze 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Zwykły klucz hakowy. Będzie wygodny bo jest długi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:06, 26 Cze 2017
ded

 
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechanów





Taką mam nadzieję, liczę że skoro jest z nierdzewki to wytrzyma długo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:18, 28 Cze 2017
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





co do naciągu jesst zabezpieczenie i nie da sie kręcic na około ,co do klucza nie moze być zbyt długi bo zapiera sie o felge i nie da sie regulować


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:25, 29 Cze 2017
ded

 
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechanów





Od czego kątówka. Ewentualnie mogę go sobie wygiąć, jeśli to nierdzewka 4mm to pójdzie łatwo. Mam też tą oryginalną przedłużkę do klucza hakowego więc w razie czego ciapnę i będę miał "rączkę". Oczywiście dam znać jak się spisuje ale puki co nie dotarł a i regulować łańcucha jeszcze nie ma potrzeby.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:01, 30 Cze 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





PETER napisał:
co do naciągu jesst zabezpieczenie i nie da sie kręcic na około ,co do klucza nie moze być zbyt długi bo zapiera sie o felge i nie da sie regulować


O którym zabezpieczeniu mówisz? Chodzi o śrubę która wchodzi w otwór we flanszy zacisku? To jest po to , żeby flansza chodziła tylko w linii poziomej Smile nie jest to zabezpieczenie przed pełnym obrotem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzycho dnia Pią 8:02, 30 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:16, 30 Cze 2017
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





na mimośrodzie jest zamocowane jarzmo zacisku hamulcowego i ono nie pozwala na pełny obrót mimośrodu,często się zdarza ze właśnie to jarzmo utlenia się i powoduje zablokowanie całego mechanizmu ,niestety żeby to oczyścić naprawić trzeba wyjąc os tylnego koła -sporo pracy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:52, 30 Cze 2017
Sebuś

 
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska





Nareszcie jakieś konkrety odnośnie ogranicznika o który mi chodziło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:25, 30 Cze 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





PETER napisał:
na mimośrodzie jest zamocowane jarzmo zacisku hamulcowego i ono nie pozwala na pełny obrót mimośrodu,często się zdarza ze właśnie to jarzmo utlenia się i powoduje zablokowanie całego mechanizmu ,niestety żeby to oczyścić naprawić trzeba wyjąc os tylnego koła -sporo pracy


Nie ogranicza Smile to jest tylko prowadnica (ta wkręcana śruba) dwa dni temu rozbierałem wszystko.

Źle naciągnąłem łańcuch - ośka poszła do góry. Wczoraj poprawiłem nic nie rozbierając. Luzowalwm łańcuch aż zaczął się naciągać Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzycho dnia Pią 14:28, 30 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:19, 01 Lip 2017
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





nie wiem ja u ciebie ,u mnie nie możną było zrobić pełnych 360 stopni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Regulacja łańcucha mono-wachacz
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin