Ja cię chyba rozumie Sebuś o co ci chodzi.
Ten mechanizm naciągu pracuje na mimośrodzie tzn jak będzie już w pozycji najbardziej naciągniętej to potem będzie się wracał z powrotem. Tak mi się wydaje...nigdy jeszcze nie doszedłem do końca naciągu.
Poprawcie mnie jak źle coś gadam
Ja cię chyba rozumie Sebuś o co ci chodzi.
Ten mechanizm naciągu pracuje na mimośrodzie tzn jak będzie już w pozycji najbardziej naciągniętej to potem będzie się wracał z powrotem. Tak mi się wydaje...nigdy jeszcze nie doszedłem do końca naciągu.
Poprawcie mnie jak źle coś gadam
Też ostatnio o tym myślałem i chyba tak jest. W tygodniu będę rozbierał cały wył w celu wyczyszczenia to sprawdzę.
Ja cię chyba rozumie Sebuś o co ci chodzi.
Ten mechanizm naciągu pracuje na mimośrodzie tzn jak będzie już w pozycji najbardziej naciągniętej to potem będzie się wracał z powrotem. Tak mi się wydaje...nigdy jeszcze nie doszedłem do końca naciągu.
Poprawcie mnie jak źle coś gadam
Dobrze by było, chociaż mało przemyślane jeśli nie ma tam jakiegoś znacznika. Że łańcuch ci się skończył dowiemy się bardzo późno
Jak się łańcuch kończy, to widać na trybie koła, oraz poszarpuje przy powolnej jeździe (po za tym, że hałasuje).
P.S.
A myślałżem, że to wszyscy moturzyci wiedzą.
Ja zamierzam kupić takie cudo [link widoczny dla zalogowanych]
Wygląda sensownie, tras takich żeby trzeba go było brać ze sobą nie zamierzam robić. Ma ktoś opinie o konkretnie tym kluczu czy po prostu trzeba zaryzykować?
Edyta: zamówiłem, w pon wysyłka więc pewnie do końca tygodnia dojdzie. Dam znać czy się nadaje choć puki co łańcuch nie wymaga naciągania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ded dnia Nie 19:40, 25 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Od czego kątówka. Ewentualnie mogę go sobie wygiąć, jeśli to nierdzewka 4mm to pójdzie łatwo. Mam też tą oryginalną przedłużkę do klucza hakowego więc w razie czego ciapnę i będę miał "rączkę". Oczywiście dam znać jak się spisuje ale puki co nie dotarł a i regulować łańcucha jeszcze nie ma potrzeby.
co do naciągu jesst zabezpieczenie i nie da sie kręcic na około ,co do klucza nie moze być zbyt długi bo zapiera sie o felge i nie da sie regulować
O którym zabezpieczeniu mówisz? Chodzi o śrubę która wchodzi w otwór we flanszy zacisku? To jest po to , żeby flansza chodziła tylko w linii poziomej nie jest to zabezpieczenie przed pełnym obrotem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzycho dnia Pią 8:02, 30 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
na mimośrodzie jest zamocowane jarzmo zacisku hamulcowego i ono nie pozwala na pełny obrót mimośrodu,często się zdarza ze właśnie to jarzmo utlenia się i powoduje zablokowanie całego mechanizmu ,niestety żeby to oczyścić naprawić trzeba wyjąc os tylnego koła -sporo pracy
na mimośrodzie jest zamocowane jarzmo zacisku hamulcowego i ono nie pozwala na pełny obrót mimośrodu,często się zdarza ze właśnie to jarzmo utlenia się i powoduje zablokowanie całego mechanizmu ,niestety żeby to oczyścić naprawić trzeba wyjąc os tylnego koła -sporo pracy
Nie ogranicza to jest tylko prowadnica (ta wkręcana śruba) dwa dni temu rozbierałem wszystko.
Źle naciągnąłem łańcuch - ośka poszła do góry. Wczoraj poprawiłem nic nie rozbierając. Luzowalwm łańcuch aż zaczął się naciągać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzycho dnia Pią 14:28, 30 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 4Idź do strony Poprzedni1, 2, 3, 4Następny