Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> street triple r 2009 problem po zimie zamula gaśnie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 12:48, 06 Kwi 2017
xakner

 
Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Moto dostało kompletne przepustnice z wtryskami tps i krokowcem.

BEZ ZMIAN!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:13, 06 Kwi 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





Więc może zawory ? czytałem coś kiedyś na angielskiej stronie i podpowiadali żeby zobaczyć w zawory, ale u Ciebie byłoby to dziwne bo zostawiłeś moto sprawne na zimowanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:22, 06 Kwi 2017
xakner

 
Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Już mam go dosyć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:15, 06 Kwi 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Masakra...

Jak odpalasz na zimnym, to kolektory grzeją się równo?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:54, 06 Kwi 2017
xakner

 
Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





raczej tak, chociaż nie obserwowałem dokładnie, a czemu?

Nie wiem co jeszcze go może boleć. Odpala ładnie od strzała. Przy lekkim operowaniu gazem jakos jedzie. Powyzej 5-6k niby idzie juz w miare dobrze, ale i tak jest słabszy niż w tamtym sezone. Sonda lambda też jest już druga, Map sensor zamieniony z tym co mierzy ciśnienie atmosferyczne, kilka różnych map... TPS ustawiony, krokowiec też..

Cewki przekładałem ze sprinta ojca, też nic nie dało.

Rorząd? Luzy zaworowe? Czujnik położenia wału?

Co jeszcze mi zostało ?? Oprócz reset adaptation i ustawienia tps i krokowca, jest jeszcze cos w ECUTUNE? Co może mi pomóc?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xakner dnia Czw 19:55, 06 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:11, 06 Kwi 2017
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Wiem że to raczej niemożliwe i nie powiem ci jakie były objawy podczas jazdy bo do niej nie doszło. Ale... Jak odbierałem moto od kumpla mechanika który regulował mi zawory, odpaliliśmy go -tak na próbę podczas odbioru. Moto coś stękało, nie wkręcało się -ale kolega od razu go zgasił i mówi ...sorry, mała pomyłka. Co się okazało? Kostki od TPS są takie same jak od jakiegoś innego czujnika i je przez pomyłkę odwrotnie podłaczył. Po zmianie moto jak igła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:21, 06 Kwi 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





W sumie sprawdziłeś praktycznie wszystko, zostały jeszcze wspomniane luzy, rozrząd ew. kompresja. Oraz nieszczelności w dolocie i wydechu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:05, 07 Kwi 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





temat był już w sprintach 955 ale ty wymieniłeś cewki i bez zmian http://www.sprint.fora.pl/sprint-st-rs,1/sprint-st-955i-wieszajace-sie-wtryski,1475.html

Na dzień dzisiejszy u siebie ustaliłem że nie mam ładowania i nie da się jeździć cały czas szarpie strzela 5-7 tys obr nie idzie, gaśnie itd. a na początku sezonu było wszystko ok, więc podejrzewam to, sprawdź u siebie ładowanie w końcu speed jest bardzo wrażliwy na napięcie i może tu jest powód całego zamieszania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAROL_182 dnia Pią 10:47, 07 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:53, 07 Kwi 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Sprawdź jeszcze napięcie podczas pracy, najlepiej też zasilanie na cewkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:57, 07 Kwi 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





I jeszcze spróbuj odłączyć "Evaporative Control System" oraz "Secondary Air Injection"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:40, 07 Kwi 2017
xakner

 
Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jak to wyłączyć i za co odpowiada?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:19, 07 Kwi 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Pierwsze za dopalenie oparów z baku, a drugie za dodanie powietrza do spalin, najprościej zaślepić wężyki. Poszukaj w sieci serwisówki tam masz opisane który to który.

P.S.
Na filmiku wygląda jakby się zalewał, sprawdziłbym jeszcze raz świece i elektrykę cewek. Przejrzyj tez wtyczki i masy. To raczej jakaś pierdoła, ale ukryta.

Napięcia sprawdziłeś?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WJ dnia Pią 13:23, 07 Kwi 2017, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:37, 07 Kwi 2017
xakner

 
Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Witam ponownie,

Bawiłem sie ecutune i pokolei wyłączyłem SAI, o2 sensor i idle speed control

Nic to nie dało.

Zmierzyłem tylko napięcie ładowania 14,2v - w zeszłym roku regenerował alternator.

Ide czyścić styki, i zmierze zasilanie na cewkach.

Trzeci filmik
https://www.youtube.com/watch?v=yXTxiURY5Vs


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:01, 07 Kwi 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





To, że wyłączyłeś tuneecu nie znaczy, że wszystko jest OK, może być zawieszony zawór i wyłącznie nic nie da, dla pewności najlepiej zaślepić. Na tym filmiku z kolei zachowuje się trochę jak zimna piła spalinowa - za uboga mieszanka.

Poza tym został ci jeszcze ECS do odłączenia Smile

Możesz mu na próbę psiknąć plakiem w dolot i odkręcić gaz, jak wstanie to znaczy, ze dostaje za mało paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:55, 07 Kwi 2017
xakner

 
Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Evaporative Control System - ja tego chyba nie mam w street triple.

Porozłączałem wszystkie styki, poczyszczone, kontakt spray.
Bez efektu. Masa jest.

Napięcie na cewkach zapłonowych 12,5v.

Biore sie za zaślepienie tego sai.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
street triple r 2009 problem po zimie zamula gaśnie
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin