Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Speed triple 955i z dnia na dzień przestał odpalać
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Speed triple 955i z dnia na dzień przestał odpalać
PostWysłany: Wto 14:39, 31 Sty 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





Panowie jak w temacie, odpaliłem moto jednego dnia wszystko działało jak trzeba, na drugi dzień wymieniłem rol gaz i chciałem odpalić moto, a tu ZONG przekręcam kluczyk licznik się świeci wszystko startuje ALE NIE słyszę pompy, próbuję zakręcić i wszystko kręci ale nie odpala, po przekręceniu kluczyka na OFF nie słyszałem również charakterystycznego dźwięku z filtra powietrza wydawanego przez " Idle Speed Control" bezpieczniki ok przekaźniki chyba też, jak myślicie co się dzieje ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAROL_182 dnia Wto 15:22, 31 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:40, 31 Sty 2017
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





A przewody od pompy nie zgniły?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:56, 01 Lut 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





Nie tam wszystko ok, przez zimę wszystkie przewody oczyszczałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:30, 03 Lut 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Aku dobre ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:59, 04 Lut 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





Aku dobre, naładowane trzyma napięcie 13,8 chyba, ale wiecie zastanawia mnie dlaczego nie słychać pompy ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:18, 04 Lut 2017
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Sprawdź przycisk "killswitch" moze nie kontaktuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:13, 04 Lut 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





Gdyby nie kontaktował to rozrusznik by nie kręcił, a tu wszystko kręci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:33, 04 Lut 2017
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Musisz chyba po nitce do kłębka szukać. Skoro pompka nie pompuje to zacznij jeszcze raz od bezpiecznika potem pod zbiornik czy kostka sie nie odpieła itp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:39, 04 Lut 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





Właśnie tak zrobię, w przyszłym tygodniu będę się za to zabierał, jak dojdę co się stało dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:32, 11 Lut 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





I zagadka rozwikłana, przewody przy stacyjce w miejscu zagięcia się przetarły, nie było tego widać na osłonie a gdzieś tam w środku nie łączyło... teraz trzeba to jakoś będzie ogarnąć na spokojnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:52, 14 Lut 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





A jednak nie były to przewody od stacyjki, był to bezpiecznik, który nie był przepalony tylko tak jakby nadpalony, raz łączył raz nie, po wymianie wszystko hula, przy okazji wymieniłem także regulator napięcia, wstawiłem od FZ6 z 2005 roku, ładowanie koło 15,5 na światłach, prąd stały na wysokich obrotach napięcie się nie zmienia.. boję się że może jest trochę za wysoki? jakie powinno być najwyższe napięcie ładowania ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:28, 18 Lut 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Za dużo. Będzie wygotowywać. Po winno być max 14.8V.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Sob 23:56, 25 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:48, 21 Lut 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





To mnie nie pocieszyłeś, myślałem że mam problem z głowy, czyli pozostaje tylko wymiana regulatora na inny ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:23, 24 Lut 2017
KAROL_182

 
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock





Jednak problem tkwił w czymś innym, mianowicie ECU nie dawało masy po przekręceniu kluczyka, sprawdzona cała instalacja przekaźniki, bezpieczniki, masa dochodziła do ECU ale dalej nie puszczało, podłączyliśmy masę za sterownikiem i wszystko OK, więc diagnoza to uszkodzony komputer.
Sprawdziłem ładowanie innym miernikiem kolegi i wynosiło 13,7 na światłach, mój miernik pokazywał 15,5 takie zakłamanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Speed triple 955i z dnia na dzień przestał odpalać
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin