donelvis |
|
|
|
Dołączył: 13 Lip 2015 |
Posty: 335 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: z Polski |
|
|
|
|
|
|
Tak, robi się to dokładnie tak jak napisałeś.
A pisząc "serwisówka" miałem na myśli instrukcję użytkowania, a nie instrukcję napraw (za którą swoją drogą w ASO śpiewają ok 560zł).
Tutaj jest instrukcja użytkownika, w której to w sekcji "Maintenance and Adjustment" jest mowa o przedmiotowej regulacji wałków (str. 85):
[link widoczny dla zalogowanych]
WJ napisał: | Masz tę serwisówkę? Chętnie bym tez przytulił
Generalnie zapewne reguluje się aby skompensować wyciąganie łańcuszka rozrządu i tym samym opóźnianie wałków względem wału. Najpewniej potrzebny jest płaskownik, jaki wkładasz w występy poluzowanych wałków, po przeciwnej stronie kółek rozrządu, przy wale ustawionym na znakach. |
|
|