Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> regulowane zębatki wałków rozrządu w nowych Street Triple
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
regulowane zębatki wałków rozrządu w nowych Street Triple
PostWysłany: Pon 1:35, 30 Sty 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





W modelach Street Triple 2013 wzwyż serwisówka nakazuje regulację czasów wałków rozrządu przy przeglądzie na 20000 km i dlatego w tych modelach są tam regulowane zębatki wałków. Jak to się reguluje? Potrzeba specjalnych narzędzi?
W wielu przypadkach zaobserwowanych w sieci znaki na zębatkach wałków się rozjeżdżają o kilka mm i silniki te pracują prawidłowo.

Czy ktoś już regulował wałki rozrządu w tych modelach Streetów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:29, 23 Lut 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Masz tę serwisówkę? Chętnie bym tez przytulił Very Happy
Generalnie zapewne reguluje się aby skompensować wyciąganie łańcuszka rozrządu i tym samym opóźnianie wałków względem wału. Najpewniej potrzebny jest płaskownik, jaki wkładasz w występy poluzowanych wałków, po przeciwnej stronie kółek rozrządu, przy wale ustawionym na znakach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:22, 23 Lut 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Tak, robi się to dokładnie tak jak napisałeś.
A pisząc "serwisówka" miałem na myśli instrukcję użytkowania, a nie instrukcję napraw (za którą swoją drogą w ASO śpiewają ok 560zł).
Tutaj jest instrukcja użytkownika, w której to w sekcji "Maintenance and Adjustment" jest mowa o przedmiotowej regulacji wałków (str. 85):

[link widoczny dla zalogowanych]

WJ napisał:
Masz tę serwisówkę? Chętnie bym tez przytulił Very Happy
Generalnie zapewne reguluje się aby skompensować wyciąganie łańcuszka rozrządu i tym samym opóźnianie wałków względem wału. Najpewniej potrzebny jest płaskownik, jaki wkładasz w występy poluzowanych wałków, po przeciwnej stronie kółek rozrządu, przy wale ustawionym na znakach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regulowane zębatki wałków rozrządu w nowych Street Triple
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin