Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Bleeding ABS już jest w TuneECU dla Street Triple 2013+ !!!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Bleeding ABS już jest w TuneECU dla Street Triple 2013+ !!!
PostWysłany: Wto 22:16, 16 Maj 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Dzisiaj jak kasowałem błąd i resetowałem adaptację oraz TPS natknąłem się w najnowszej wersji TuneECU na możliwość wykonania procedury bleeding abs, co mnie niezmiernie ucieszyło, gdyż teraz to będę mógł zmieniać sobie samemu płyn hamulcowy:)
Super sprawa. Korzystał ktoś już z tej funkcjonalności?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Wto 22:16, 16 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:18, 17 Maj 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Działa, robi to samo co próba zablokowania koła podczas jazdy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:04, 17 Maj 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





WJ napisał:
Działa, robi to samo co próba zablokowania koła podczas jazdy Smile


Czyli robi się to tak:
1. Przelewamy układ świeżym płynem.
2. Odpalamy procedurę "bleeding ABS" z poziomu TuneECU.
3. Znów przelewamy układ świeżym płynem.
Czy coś jeszcze?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Śro 8:04, 17 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:54, 17 Maj 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Wystarczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:57, 17 Maj 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Z tym, że chyba zanim odpalimy procedurę "bleeding ABS" to musimy już wcześniej wywierać nacisk na klamkę hamulca i być przygotowani na odkręcenie odpowietrznika przy zacisku jak tylko bleeding się rozpocznie.
Bo inaczej nie przelejemy chyba płynu z modulatora ABS.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:06, 17 Maj 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Masz rację, powinno się dusić klamkę i odkręcić odpowietrznik, tylko trzeba uważać, żeby nie zapowietrzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:27, 17 Maj 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





WJ napisał:
Masz rację, powinno się dusić klamkę i odkręcić odpowietrznik, tylko trzeba uważać, żeby nie zapowietrzyć.


a wiesz może ile trwa wykonanie procedury "bleeding ABS" ? tzn ile czasu są otwierane zaworki w modulatorze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:15, 17 Maj 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





nie pamiętam, sprawdź "na sucho" przecież nic się nie stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:38, 17 Maj 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jeszcze tylko pytanie: ile płynu zakupić 0,5 L czy 1 litr? I jaki lepiej zalać, ATE Typ 200 czy Organika LV? Oba wiadomo - DOT4.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bleeding ABS już jest w TuneECU dla Street Triple 2013+ !!!
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin