| motonita1 |
|
|
| |
| Dołączył: 21 Cze 2011 |
| Posty: 346 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Gorlice małopolska |
|
|
 |
 |
 |
|
Postaraj się dopytać. Drążki kierownicy są sporo podniesione, co pewnie jest wygodniejsze. Ale ja myślę, że jednak lagi poszły w górę i to dosyć sporo tzn. o wysokość tych dystansów. Mój sprint został obniżony około 5cm zarówno na tylnym amortyzatorze jak też i na lagach, które wyszły w górę o wspomniane wcześniej 16 mm. Efektem ubocznym jest zmniejszenie prześwitu pod pługiem. Już dwukrotnie go malowałem bo zdarza się niespodziewanie przytrzeć, a to na jakiejś nierówności pagóreczku czy nawet niskim krawężniku. Drugim efektem ubocznym jest fakt, że moto stojąc na bocznej stopce, stoi bardziej do pionu, a skutek tego może być opłakany wywrotką na parkingu. Więc wyjściem jest zrobienie krótszej stopki bocznej, a producent tego niestety nie przewidział i trzeba sobie radzić samemu. Te dystanse na kierę spędzają mi sen z powiek, że tak powiem, ale w końcu coś wykombinuję niekoniecznie tak jak na foto, które załączyłeś WierCik  |
|