Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Dystanse kierownicy Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dystanse kierownicy
PostWysłany: Wto 23:39, 16 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Z wiekiem czlowiek robi sie wygodny i nie chce mu sie az tak nisko schylac i zamontowalbym chetnie taki wynalazek, czy ktos z Was ma takie cos?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:49, 17 Lip 2013
Gość

 





takie coś ma na myśli?

[link widoczny dla zalogowanych]
PostWysłany: Śro 13:15, 17 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Nie mogę jeszcze wkleić stronki , wieczorkiem jak minie 24godz to zapodam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:41, 17 Lip 2013
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





Jest z tym problem. Akurat w sprincie 955i, wysokość kierownicy ogranicza owiewka i szyba czachy. Na podniesienie pozostaje tylko 16mm. Sporo główkuję na ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:16, 17 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ewentualnie takie jeszcze coś
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Śro 15:20, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:17, 17 Lip 2013
Gość

 





nie widziałem takich rzeczy w uzyciu - to robi rzeczywiście taka roznice, ze warto się tym zajmować? Smile
PostWysłany: Śro 17:00, 17 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Zawsze to bardziej wyprostowany człowiek i wygodniej , kombinowałem jeszcze w stronę kierownicy od 1050 ale nie znam nikogo kto ma ten motocykl , ze zdjęć wynika że są wyższe , w okolicy też nikt nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:18, 18 Lip 2013
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





do 1050 faktycznie są wyższe i prawdopodobnie średnica otworów na lagi i otworów na śruby pasuje do St 955i, ale wg. mnie są za wysokie i nie zmieszczą się pod owiewką czachy. Właściwie to się zmieszczą, tylko nie wykonasz pełnego skrętu kierą, bo będzie ci odginało owiewkę z szybą.
To co widzę na twoich fotkach budzi moje wątpliwości. Wg. mnie to niebezpieczne, gdyż nie widzę w tych konstrukcjach zacisku na lagi. Chyba, że nie rozumiem istoty tych konstrukcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:00, 04 Sie 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Tak to wygląda po zamontowaniu. Niestety nie u mnie , podkradnięte z ogłoszenia
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:43, 04 Sie 2013
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





Ok. Powiedz WieRcik jaką wysokość mają te dystanse? Z foty wynika, że z lagami należy wyjechać w górę, nad półkę górną. Co się dzieje przy pełnym skręcie kiery do zderzaka? Jest mozliwy? U mnie mógłbym podnieść maksymalnie 16mm - to bardzo niewiele. Powyżej 16mm, "rupieci" zamontowane na drążku prawym zawadzałyby o owiewkę czachy. Ponadto wysunięcie lag w górę obniży zawieszenie i zmniejszy prześwit pod pługiem. Wszystko ma swoje konsekwencje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:01, 04 Sie 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Napisałem do właściciela ale niestety nie dostałem odpowiedzi , z konstrukcji wynika że lagi pozostają bez zmian , w środku są tuleje które trzymają kierę , wychodzi na to że dają radę , facet ma jeszcze szybę którą też bym chciał , jutro spróbuję zadzwonić do niego i podpytać.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dystanse kierownicy
PostWysłany: Pon 21:11, 05 Sie 2013
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





Postaraj się dopytać. Drążki kierownicy są sporo podniesione, co pewnie jest wygodniejsze. Ale ja myślę, że jednak lagi poszły w górę i to dosyć sporo tzn. o wysokość tych dystansów. Mój sprint został obniżony około 5cm zarówno na tylnym amortyzatorze jak też i na lagach, które wyszły w górę o wspomniane wcześniej 16 mm. Efektem ubocznym jest zmniejszenie prześwitu pod pługiem. Już dwukrotnie go malowałem bo zdarza się niespodziewanie przytrzeć, a to na jakiejś nierówności pagóreczku czy nawet niskim krawężniku. Drugim efektem ubocznym jest fakt, że moto stojąc na bocznej stopce, stoi bardziej do pionu, a skutek tego może być opłakany wywrotką na parkingu. Więc wyjściem jest zrobienie krótszej stopki bocznej, a producent tego niestety nie przewidział i trzeba sobie radzić samemu. Te dystanse na kierę spędzają mi sen z powiek, że tak powiem, ale w końcu coś wykombinuję niekoniecznie tak jak na foto, które załączyłeś WierCik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:00, 06 Sie 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Lagi nie mogą iść w górę bo wchodzą w dystanse tuleje , obejrzyj dokładnie fotki , i dopiero do tych dystansów przykręcana jest kierownica , tematem na poważnie zajmę się we wrześniu bo teraz kolega magik jest zajęty a ja jakoś mało kumaty jetem w tych sprawach , moje zadanie to teoria a on dorabia resztę , czyli

"WEŹMIEMY SIĘ I PAWEŁ ZROBI"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dystanse kierownicy
PostWysłany: Wto 21:48, 06 Sie 2013
motonita1

 
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice małopolska





No tak. A ja sam wykonuję chyba, że konieczne jest użycie specjalistycznych maszyn, wtedy zlecam. Nie wiem czy nie "kopnę się" do Mielca, by obejrzeć tego sprinta. Poza tymi dystansami widzę, że ma deflektor, więc rozwiązanie gotowe bez kombinowania Smile Mam do Mielca seteczkę, nie blisko, ale też nie daleko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:53, 07 Sie 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Gość mówił że lipa z tym deflektorm , teraz to kupiłby wyższą szybę , w/z powyższym będę atakował temat MGG a co do sprzętu to gdyby był wystawiony w lutym to stałby już u mnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Śro 2:31, 07 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dystanse kierownicy
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin