Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> 1050 zapytanie o demontaż zbiornika Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 23:49, 17 Maj 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Michot napisał:
Ja mam dokładnie tak samo więc raczej powinno tak być Very Happy


Dobrze rozumiem ? Jedna kostka nie podłączona (ta przy wytryskach) i jedno wolne gniazdo przy pompie - tak też jest u Ciebie? Uspokoiłem się ! Dzięki !

Teraz Panowie na przyszły tydzień planuje zrobić serwis "hamulcowy" i tylne koło - rozebrać na części pierwsze , wyczyścić , nasmarować Smile zapewne będę pytał o mimośród itp. ale to przyszły tydzień Smile

Czy ktoś z Was ogarnia dobrze TuneECU? Znaczy się na tyle, żeby spojrzał w moje "logi". Jutro zrobiłbym zdjęcia i podesłał. Może coś się rzuci w oczy .

Jeszcze jedno. Za lewą owiewką mam takie małe gniazdo , coś w stylu zapalniczki. Instrukcja mówi o "gniazdku do ładowania" . Czy do tego są jakieś końcówki ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzycho dnia Śro 23:57, 17 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 5:40, 18 Maj 2017
śliniak290

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Jelonki





Wszystko masz w pożądku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:24, 18 Maj 2017
leszek_p87

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno





U mnie tak samo to wygląda. Jeden kabelek "dydna" i jedno gniazdo w pompie jest wolne. Może taki urok, a może nie wiem. I to drugie jest bardziej prawdopodobne Wink

Pytanie za 2 punkty, dlaczego zamieniłeś K&N na standard?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:41, 18 Maj 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





leszek_p87 napisał:
U mnie tak samo to wygląda. Jeden kabelek "dydna" i jedno gniazdo w pompie jest wolne. Może taki urok, a może nie wiem. I to drugie jest bardziej prawdopodobne Wink

Pytanie za 2 punkty, dlaczego zamieniłeś K&N na standard?


Jakoś mam wrażenie, że oryginalny papierowy lepiej filtruje. Druga sprawa, że nie mam środka do czyszczenia. Filtr sobie zostawiam na przyszłość Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:01, 18 Maj 2017
leszek_p87

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno





Oki, wszystko jasne.

Co do gniazdka - z tego co się orientuję to tylko oryginalne pasują. I zapewne kosztują miliny...

Jakoś mam wrażenie, że oryginalny papierowy lepiej filtruje. Druga sprawa, że nie mam środka do czyszczenia. Filtr sobie zostawiam na przyszłość Smile[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:10, 18 Maj 2017
Michot

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





Jeśli chodzi o wtyczkę to w necie bez problemu znajdziesz przejściówkę z małego gniazda zapalniczki na standardowe .
No ale ja do kabli z tego gniazda połączyłem dodatkowe gniazdo zapalniczki+usb na kierownicy - to wygodniejsze rozwiązanie .
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:15, 18 Maj 2017
leszek_p87

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno





Faktycznie, teraz przejrzałem internety i od wyboru do koloru przejściówek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:29, 18 Maj 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Michot napisał:
Jeśli chodzi o wtyczkę to w necie bez problemu znajdziesz przejściówkę z małego gniazda zapalniczki na standardowe .
No ale ja do kabli z tego gniazda połączyłem dodatkowe gniazdo zapalniczki+usb na kierownicy - to wygodniejsze rozwiązanie .
Smile


Dobry pomysł. W sumie to gniazdo w słabym miejscu. Zabezpieczone jest bezpiecznikiem 10A. Też może pociągnę gdzieś przy zegarach .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:51, 18 Maj 2017
leszek_p87

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno





A co jeszcze macie dłubnięte w moto? Ewentualnie co będziecie robić?
Ja walczę ze wskaźnikiem biegów. Mało miejsca na sensory i trzeba kombinować...
Poza tym K&N i przelot zrobiony u Edka w EdHaust.
Myślę jeszcze i ksenonach/ledach...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:09, 18 Maj 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Ja dopiero zaczynam ale wizje jakaś tam mam. W pierwszej kolejności podstawa. Myślę jak uchwyt do telefonu zamontować Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:20, 18 Maj 2017
leszek_p87

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno





A to ja jednak "rozpraszaczy" nie montuję Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:55, 19 Maj 2017
Krzycho

 
Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jak Wam Panowie sprinty odpalają na zimno? Mój parę razy zakręci a na ciepło od "strzała" . Pytam bo może ten silnik tak ma Smile zawory chciałbym zrobić w zimę ale może trzeba już Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:24, 19 Maj 2017
leszek_p87

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno





Musisz mu chwilkę dać przy zimnym. Ja też tak mam, że troszkę się "męczy" przy zimnym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:24, 19 Maj 2017
śliniak290

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Jelonki





Musi z dwa - trzy razy zakręcić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:46, 27 Maj 2019
MonoBrothers

 
Dołączył: 20 Maj 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Cześć, nie zakładając nowego tematu chciałbym odświeżyć temat zbiornika.

Triumph Sprint ST 1050 ABS, 2006r

Przy zbiorniku (od dołu) po prawej stronie są dwa cienkie wężyki, możliwe jest że, jeden jest podłączony, drugi również, ale zwisa luźno (odpowietrzenie?)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1050 zapytanie o demontaż zbiornika
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin