Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki -> KTM Duke 690
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
KTM Duke 690
PostWysłany: Nie 22:04, 15 Paź 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Czy ktoś latał na Duke 690 i ma porównanie do jazdy na Street Triple'u ?
Lekki Duke wydaje się, że powinien jeszcze fajniej latać po winklach, z tym że silnik o zupełnie innej charakterystyce i może być kiepskie przejście z momentu wejścia w zakręt, składania maszyny i dodawania gazu na wyjściu już od apeksu (może być zbyt nagłe, co nie jest wskazane w apeksie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:08, 18 Paź 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Don, co Ty znowu kombinujesz ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:10, 18 Paź 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jarczoq napisał:
Don, co Ty znowu kombinujesz ?


Nic nie kombinuje:) tylko po prostu jestem ciekaw porównania Street Triple R do Duke 690 (w sumie najchętniej do tego najnowszego, który ponoć już całkiem kulturalnie pracuje - jak na singla) bo jest dosyć lżejszy od Streeta i dysponuje trochę wyższym momentem obrotowym.
Zawsze miałem sentyment do singli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:37, 18 Paź 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





A ja odwronie. Za dużo wad.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:43, 18 Paź 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jarczoq napisał:
A ja odwronie. Za dużo wad.


Oczywiście, niezaprzeczalnym jest, że single posiadają sporo wad (choć współczesne jednostki ze stajni KTM mają już sporo z tych wan wyeliminowane).
Ktoś kto pożąda singla, po prostu godzi się z tymi wszystkimi wadami.
Nieraz mam okazję polatać na KTM LC4 400 i daje jakies takie dzikie poczucie pierwotnych instynktów motocyklowych (ciężko to sprecyzowaćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:52, 18 Paź 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jest w tym pewna siermiężność.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:38, 24 Paź 2017
WJ

 
Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Jeździłem 690, mały dzikus.
Zawias dosyć miękki, silnik super, żadnej zadyszki przy wyższych obrotach. Prowadzenie przyjemne, chociaż bardziej masz wrażenie, że siedzisz na supermoto, lekki zwinny. W trasie wibruje. Na miasto trochę lepszy niż STR, ale nie tak uniwersalny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:38, 24 Kwi 2018
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





A ktoś jeździł a KTM Duke 390? ja ostatnio miałem okazję i oczarował mnie lekkością prowadzenia, szybkością zmiany kierunków i ogólnie przyjemnie się jeździło. Na koło wchodzi z gazu:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KTM Duke 690
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin