Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> Speed Triple 885
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Speed Triple 885
PostWysłany: Pon 21:28, 02 Lip 2018
Marcin 213

 
Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





Witam
W zimie było zrobione:
czyszczeni gaźników,
czyszczenie, olejenie filtra powietrza,
czyszczenie i pokrycie wnętrza baku specjalną farbą.
Na początku sezonu było wszystko w porządku.
W czasie jazdy motocykl zaczął tracić moc. Palił na 2 cylindry.
Wymian świecy(lewy cylinder). Motocykl znów normalnie jeździł.
Po jakimś czasie znów praca na 2 cylindry.
Wymiana prawej świecy już bez efektu.
Przegląd gaźników-wszystko w porządku.
Teraz sytuacja wygląda ta,k że motocykl pracuje bardzo nierówno na ssaniu pływają obroty 2-3 tys. Po zwolnieniu ssania silnik natychmiast gaśnie. Wymieniłem jeszcze trzecią świecę. Uruchomiłem silnik na innym paliwie, poza bakiem. Bez rezultatu. Sprawdziłem moduł zapłonowy na innym motocyklu-sprawny.
Proszę o jakieś rady co i jak jeszcze sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:48, 04 Lip 2018
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Wężyki podciśnienia? Ich szczelność. Sprawdź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:36, 28 Lut 2020
Marcin 213

 
Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





mojej męki ciąg dalszy.
Moto przez 1,5 roku było u mechanika. Kilka razy czyścił gaźniki, wymienił moduł, cewki. Efekt taki, że w grudniu moto ciężko odpalało ale jeździło. W styczniu już nie "odpalił". To pojechał do innego mechanika, ten wyczyścił gaźniki i już było super. W czwartek miałem odebrać moto i.. pali na 2 gary.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:11, 29 Lut 2020
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





A jak wyglądały świece, które były wymieniane ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:09, 13 Lip 2021
Marcin 213

 
Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





No i w końcu udało się dogadać z moto. Tak mieliście rację farba w baku była powodem zapychania (zaklejania) dysz wolnych obrotów. Jest "nowy" bak (też pomalowany ale inną farbą) i moto sprawne. Dodatkowo wyszły luzy zaworowe, łańcuch rozrządu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:39, 21 Lip 2021
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





To ujowi ci poprzedni mechanicy. Rozrząd (w ujęciu kompleksowym), to podstawowa czynność po zakupie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Speed Triple 885
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin