Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple -> równoległe ustawienie lag
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
równoległe ustawienie lag
PostWysłany: Czw 11:48, 10 Sie 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Po zdjęciu przedniego koła i dokręceniu ośki z odpowiednim momentem powinna być przerwa pomiędzy lewym lub prawym pierścieniem, tym który styka się bezpośrednio z łożyskiem koła?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:21, 12 Sie 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Koło ma mieć luz poprzeczny ?!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:53, 12 Sie 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jarczoq napisał:
Koło ma mieć luz poprzeczny ?!


Nie ma mieć, wiem. ale jak się dokręci ośkę właściwym momentem i lagi się ustawią równolegle (kilkukrotne wciśnięcie przedniego zawieszenia - bez wciśniętego hamulca oczywiście - np. wywierając energiczny uścisk na bak, albo mocowanie kierownicy) to z lewej strony jest u mnie luz pomiędzy elementem nr 8 a dolnym mocowaniem lagi.

[link widoczny dla zalogowanych]

Aby ten luz tak skasować, musiał bym siłowo przyciągać jakoś lagi do siebie, ale wtedy nie były by ustawione równolegle i uszczelniacze i ślizgi szybko by szlag trafił.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donelvis dnia Sob 21:55, 12 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:56, 13 Sie 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Już wszystko wiem, ten luz tam ma być i na tym szerszym elemencie ośki ustawia się lewa laga, po czym kontruje się ją i tyle, a dysnats nr 8 jest i tak zblokowany przez tą szerszą część ośki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:29, 15 Sie 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jak oś jest wkręcana w jedną goleń, to się ją dociąga, a drugą goleń blokuje się dopiero po ustawieniu się jej na ośce, czyli trza pobujać przodkiem zanim się skręci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarczoq dnia Wto 18:35, 15 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:39, 15 Sie 2017
donelvis

 
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski





Jarczoq napisał:
Jak oś jest wkręcana w jedną goleń, to się ją dociąga, a drugą goleń blokuje się dopiero po ustawieniu się jej na ośce, czyli trza pobujać przodkiem zanim się skręci.


Dokładnie tak jak napisałeś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
równoległe ustawienie lag
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Triple
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin