-MisieK- |
|
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2015 |
Posty: 131 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: OB |
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj, tak w końcu z ciekawości, po raz pierwszy założyłem dbkillera.
Jeśli chodzi o to jak motocykl jeździł to nie zauważyłem żadnej różnicy.
Ale hamownią nie jestem więc to tylko moje subiektywne odczucia.
Choć nie wierzę, że tak duży spadek, jak widoczny był na zamieszczonym wyżej wykresie, nie byłby odczuwalny podczas jazdy.
Natomiast jest inny "problem", w głośności wydechu też nie zauważyłem specjalnie różnicy
Kurde po chwili jazdy stawałem sprawdzić czy już nie zgubiłem dbkillera.
Owszem przy większych prędkościach poza miastem tak jakby było ciszej, ale to musiałby potwierdzić ktoś kto wcześniej jeździł za mną Natomiast w tym dolnym i średnim zakresie obrotów podczas jazdy po mieście dźwięk był właściwie taki sam. Tak samo też "pierdzi" przy odpuszczaniu gazu.
Tak naprawdę to trzeba by było pomiar wykonać bo nie raz już, podczas różnych imprez, zdziwiłem się jak wydech wydawał się na słuch głośny, a miał słaby wynik i odwrotnie.
A na koniec, tak a propos rozumienia decyzji innych, poczytajcie sobie jaki "tuning" wykonała firma Toxic z Wrocławia
[link widoczny dla zalogowanych]
To w końcu sprawa tylko i wyłącznie właściciela motocykla co z nim robi i jak go "tuninguje" |
|