morhot |
|
|
|
Dołączył: 18 Lis 2017 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Myślenice |
|
|
|
|
|
|
Bez obaw z tą sportowością!
Ja miałem lekki szok, bo się przesiadłem z takiej pozycji:
Na taką:
Więc siłą rzeczy... Na cruiserze bolały plecy i zadek, po 400 km już dość dotkliwie. Na Sprincie jednak pozycja bardziej pochylona i trochę ciężaru ciała się na rękach opiera (ale może ja nie umiem się właściwie usadzić). Mam 180 cm i 90 kg i moto jest gabarytowo bardzo OK. Ale zastrzegam, że zrobiłem na nim dopiero około 1000 km.
Co do kierownicy (piszę z wiedzy wyczytanej w Internetach, więc gdybym bredził to niech ktoś mnie poprawi) to na początku standardowo była niższa kierownica, a wyższa była dostępna za dopłatą jako opcja. Od roku chyba 2008 ta wyższa kierownica była już w standardzie. Dla mnie różnica była wyczuwalna na korzyść tej wyższej, którą mam u siebie.
Mam też porównanie do FJRy - tam się siedzi jak na krześle prosto - nie pasowała mi ta pozycja za bardzo.
Awaryjność... części ekspoloatacyjne dostępne w sklepach od ręki albo z dnia na dzień do sprowadzenia. Rynek części używanych też spory w PL, więc nie ma się co martwić na zapas. To nie prom kosmiczny, żeby miały być kłopoty z serwisem czy z częściami
Polecam strony z symulacją pozycji na danym motocyklu, w zależności od Twojego wzrostu. Np. [link widoczny dla zalogowanych] |
|