Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Temperatura silnika/płynu chłodzącego
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Temperatura silnika/płynu chłodzącego
PostWysłany: Czw 0:29, 24 Wrz 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





W sumie coś mnie zaczęło męczyć.

Jakie macie temperatury podawane na liczniku - w czasie jazdy i jak szybko zmienia się ona na postoju?

Ja mam tak, że przy obecnej pogodzie licznik pokazuje mi ok 67 stopni jadąc, do maksymalnie 72 stopni.

Gdy się zatrzymam w miarę szybko leci do góry - no i wiatrak działa.


Czy tak ma być? Płyn mam wymieniony, jednak wcześniej było tak samo. Jeszcze nie oglądałem gdzie mam czujnik temperatury umieszczony, ale trochę to dziwne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:20, 24 Wrz 2015
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Sądzą że mówisz o ST 1050
..mogę Ci tylko powiedzieć,że mój ST 955 ma tak samo ..
i nigdy nie myślałem,że coś jest nie tak ...ten typ tak ma ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:46, 24 Wrz 2015
Michot

 
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





BOULI_76 napisał:
Sądzą że mówisz o ST 1050
..mogę Ci tylko powiedzieć,że mój ST 955 ma tak samo ..
i nigdy nie myślałem,że coś jest nie tak ...ten typ tak ma ..


Zdaje się , że bastek00 ma RS-a 955 - chyba że coś się zmieniło Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:02, 24 Wrz 2015
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Tak jak mówi Michot - mam RS 955.

Bardziej chodziło mi o kwestię niedogrzania silnika, bo gdy wiatraczek sprawny to się nie ma o co bać.

W samochodzie gdy temperatura nie wzrastała do wymaganej było to spowodowane popsutym termostatem, co nie jest dobre dla silnika.

Sprawdzałem i różnica raczej się bierze z tego, iż czujnik płynu jest umieszczony w chłodnicy a nie w bloku silnika, przez co "okłamuje". Mogli wymyśleć to tradycyjnie, albo dać 2.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:35, 25 Wrz 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Wszystkie mają tak samo , ST , Tiger 955i i 885 też, nawet wymieniłem termostat ale nic to nie dało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:30, 25 Wrz 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





Daytona też tak ma i przez durny wiatrak aku co chwilę pada, a silnik dogrzany tak se jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:06, 25 Paź 2017
juice

 
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kotlina Kłodzka





Jak sie przelatuje spokojnie to nawet w taka pogode pokazuje 76 - 78.
Jak z górki to oczywiście spada na 68 - 72.
Jak się pędzi 80 - 82.
Jak się gna i / lub pod górę 85 +/-
Jak jest szał autostradowy 90 - 100, zależy jaki szał Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:11, 25 Paź 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Temperatura "skacze" bo to maly układ i małą ma bezwładność. Czasami odczuwalny wpływ ma olej. Jak kiepski, to większa tendencja do przegrzewania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:44, 07 Lis 2017
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Nawet w tej pizgawicy u mnie pokazuje 82 a po chwili wolniejszej jazdy 85 stopni. Bardzo wolno spada na postoju. To chyba musi być czujnik padnięty, przez zimę pokombinuję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:46, 07 Lis 2017
juice

 
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kotlina Kłodzka





Ostatnie wyskoki to powietrze + 8 do + 14.
Silnik 72 do 76, w porywach do 78 - 80 jak dłużej i mocniej.

Na postoju zawsze rośnie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Temperatura silnika/płynu chłodzącego
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin