Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> Szarpnięcie po dodaniu gazu.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Szarpnięcie po dodaniu gazu.
PostWysłany: Czw 21:12, 19 Cze 2014
Ponury

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Robakowo Pomorskie





Wygląda to w ten sposób że po przyhamowaniu przed zakrętem, i dodaniu delikatnie gazu wchodząc w zakręt jest szarpnięcie. Czasami przy bardzo, ale to bardzo, wolnym odkręcaniu manetki można szarpnięcie wyeliminować, ale co za tym idzie nie można płynnie pokonywać winkli:/ Sprawdzałem luzy pomiędzy kołem a zębatką i nie ma luzu. Na biegu mogę kołem przekręcić może o 5 stopni. Wydaje mi się ze to coś z wtryskiem, mapami, generalnie z silnikiem. Innych problemów z w/w nie mam. Miał może ktoś coś podobnego? I jak na to zaradzić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:31, 19 Cze 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Podłącz się pod Tune Ecu i sprawdź napięcie na tps. Czasami drobna korekta czyni cuda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:08, 19 Cze 2014
Ponury

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Robakowo Pomorskie





Tak się niestety składa ze nie posiadam sprzętu do podłączania sięSad Może ktoś z okolic 3m mógłby coś pomóc..

Kupie chyba sobie ten kabel. Do ST1050 masz cos sprawdzonego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ponury dnia Czw 23:22, 19 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:39, 19 Cze 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Sprawdź też czy nie masz luzu na manetce Smile. Na lince jest śruba, wyreguluj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:04, 20 Cze 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Ponury napisał:
Tak się niestety składa ze nie posiadam sprzętu do podłączania sięSad Może ktoś z okolic 3m mógłby coś pomóc..

Kupie chyba sobie ten kabel. Do ST1050 masz cos sprawdzonego?


Kupiłem na chybił trafił kabel OBDII i pasował. Płaciłem coś koło 20 zł
Jest jedna istotna sprawa przy instalacji tego kabla, zanim go podłączysz musisz pobrać sterowniki z TuneECU do niego, potem odłączyć kompa od netu, podpiąć kabel i zainstalować z dysku sterownik. Jak będziesz pod netem i podłączysz kabel może ci windows pobrać automatycznie sterowniki z sieci a wtedy kabel nie zadziała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:05, 20 Cze 2014
Ponury

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Robakowo Pomorskie





adamek35 napisał:
Sprawdź też czy nie masz luzu na manetce Smile. Na lince jest śruba, wyreguluj.


Sprawdziłem, jest reakcja prawie od samego początku, jedynie do czego mógłbym się przyczepić to to że dość ciężko chodzi manetka.

Piniu, ten będzie dobry?: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:35, 20 Cze 2014
konjo8ds

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa





a mi się wydaje, że ten typ tak ma. gdzieś czytałem, w jakimś teście że sprint st 1050 tak reaguje na dodanie gazu. i u mnie też tak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:11, 20 Cze 2014
adamek35

 
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Ja też takie coś miałem w triple, ale wyregulowałem linkę tak że nie mam żadnego luzu i teraz jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:23, 21 Cze 2014
Piniu

 
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Ponury napisał:
adamek35 napisał:
Sprawdź też czy nie masz luzu na manetce Smile. Na lince jest śruba, wyreguluj.


Sprawdziłem, jest reakcja prawie od samego początku, jedynie do czego mógłbym się przyczepić to to że dość ciężko chodzi manetka.

Piniu, ten będzie dobry?: [link widoczny dla zalogowanych]


Wygląda na to że mam ten sam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:25, 21 Cze 2014
BOULI_76

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LIPNO





Z tym szarpaniem to chyba szeroki temat....U mnie w 955 nastąpiła zdecydowana poprawa po wymianie filtra paliwa.Ale ten charakterystyczny ..bang.. , bangla sobie gdzieś w środku zakrętu i kiedyś potrafił mnie nawet zaskoczyć i wywoływać różne emocje ..Ale z czasem jakoś tego nie czuję..może się przyzwyczaiłem ... zresztą starego lisa ciężko jest zaskoczyć,gdy jest czujny ...
...edycja ... czyli po wymianie filtra paliwa,zniknęło to szarpanie i pozostał tylko "bing-bang-bong,czyli fajny bigel"
-wczoraj z plecaczkiem -sprawdzone


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BOULI_76 dnia Pon 10:19, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:03, 21 Cze 2014
Ponury

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Robakowo Pomorskie





konjo8ds napisał:
a mi się wydaje, że ten typ tak ma. gdzieś czytałem, w jakimś teście że sprint st 1050 tak reaguje na dodanie gazu. i u mnie też tak jest.


Też się spotkałem z takimi opiniami, ale przeszkadza mi to troche, tym bardziej ze jeździłem troche Sprintem GT i tam tego nie było. Szukam wiec rozwiązania. Pobawię sie troche tą regulacją linki, kupiłem kabel do Tune Ecu. Dam znać jak cos wymysle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:03, 13 Kwi 2018
Hudy38

 
Dołączył: 23 Lut 2018
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa





Witam
Czy ktoś się z tym problemem uporał? Mam od niedawna st955 i jest dokładnie tak samo. Na wolnych zakrętach i na niskim biegu potrafi tak szarpnąć, że prawie się wy..bałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:40, 13 Kwi 2018
Ponury

 
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Robakowo Pomorskie





Ja wyczyscilem i przesmarowalem linke gazu, mechanizm od przepustnicy, i podkrecilem minimalnie srubke na przepustnicy, ta od wolnych obrotow. Bylo dobrze po tych operacjach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:59, 18 Kwi 2018
bastek00

 
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk





Panowie... a sprawdźcie sobie może jakie luzy macie na gumach zabieraka w tylnym kole co. To ja na biegu mogę wg mnie za dużo pokręcić kołem i się zastanawiam co jest powodem, ale szarpania nie mam, od czasu jak zajmuję się co jakiś czas tymi gumami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bastek00 dnia Śro 23:03, 18 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Szarpnięcie po dodaniu gazu.
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin