Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS -> ST 955i LPG Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
ST 955i LPG
PostWysłany: Nie 10:39, 11 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Chciałem kolegom pokazać jak można przyoszczędzić na paliwie.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:55, 11 Paź 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Ryzykowny pomysł. Po pierwsze w razie wypadku duże niebezpieczeństwo eksplozji gazu, po drugie za chwilę głowica będzie do remontu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:56, 11 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Z tą butlą faktycznie ze względu na zawór ale normalna butla jest praktycznie nie do zniszczenia , a czemu głowica ma być do roboty? Przecież silnik motocyklowy jest poddawany większym obciążeniom niż samochodowy , także jak sam silnik jest w porządku do gaz w niczym mu nie zaszkodzi.Butla oczywiście z wózka widłowego , to już prawie za frajer latasz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Nie 12:01, 11 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:22, 11 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Ok ta butla się nie nadaje, nie zamówiłem jeszcze z wielozaworem, ale zaraz to zrobię, po prostu nie mogłem się doczekać i chciałem przed zimą zdążyć.

Z głowicą nic się nie stanie, bo w Tigerze już 40 tyś. km na gazie zrobiłem i regulację zaworów bez problemów w tamtym roku przeszedł Smile.

Właśnie wróciłem z przejażdżki i na gazie na obwodnicy ponad 200 km/h sprint grzeje Smile. Dodam, że miałem zapięty laptop do podglądu parametrów i po przejrzeniu logów, gazu nie brakuje nawet jak utrzymywałem prędkość w granicach 200-tu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:20, 11 Paź 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





W samochodach, które mają znacznie mniej wysilone silniki i większy układ chłodzenia bardzo często uszczelkę wywala po około 100 kkm i do tego z reguły wszystkie prowadnice są do wymiany, dlatego, że (jak wiadomo) temperatura pracy na gazie jest wyższa i do tego dochodzi wypłukiwanie przez tenże filmu na trzonkach. W ogóle w silnikach pracujących na gazie stosuje się zawory i gniazda wzmocnione (tylitowane), a i tak nie wytrzymuje to tyle co powinno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:16, 12 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





To jakiś dziwny jestem bo moja Vectra B miała 460k km przejechane na gazie , a nie miała lekko pod moim butem , i jeździ dalej u kumpla i jakoś nie wywaliło mi głowicy , zaworów , w tym co teraz jeżdżę mam prawie 200k i jakoś nie bierze nawet oleju , jak się montuje najtańsze instalacje gazowe , skręca się ustawienia żeby paliło jak "najmniej" i to w maszynach zajechanych prawie na amen to później słyszę właśnie takie powielanie pierdół , jeżdżę na instalacjach gazowych od 92r , począwszy od Fiata 125p , po hamerykańskiego potwora i NIGDY NIE MIAŁEM problemów z silnikiem wynikających z montażu instalacji gazowej.Poza tym każdy silnik ma przeliczoną wydajność układ chłodzenia do osiągów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Pon 20:18, 12 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:00, 13 Paź 2015
lopez500

 
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Adamowizna





Elegancko Very Happy gratulacje pomysłu i chęci. "potrzeba matką wynalazków"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:20, 14 Paź 2015
benas

 
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: górno





A jak spalanie? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benas dnia Śro 14:21, 14 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:55, 14 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Spalanie w trakcie testów. Ostatnio zrobiłem 120 km, przy prędkościach 150-210 i gaz jeszcze jest. Butla zalana do pełna 12,5 l.

Mam Tigera na gaz, można zobaczyć na forum [link widoczny dla zalogowanych] pali 6,5 - 8 l na 100 km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:40, 14 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





To musisz jeszcze wykombinować do T400


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:51, 14 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Niestety za gaźnikowce się nie biorę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:03, 14 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Pękasz Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:10, 15 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Dużo rzeźby Very Happy, ale do zrobienia Smile, chodź miejsca o wiele więcej potrzebne. Jedyne co mi do głowy sensownego przychodzi to po blosie na każdy cylinder i może by działało Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:25, 15 Paź 2015
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Małe średnice , ciężko będzie dobrać blosa , poza tym zestrojenie 3 to już nielada wyczyn z wtryskiem o wiele prościej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:38, 15 Paź 2015
beny28

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha





Dlatego założyłem, i tak nie jest łatwo zestroić, bo motocykl strasznie szybko przyspiesza i nie da się map tak jak w samochodzie zebrać, ale notebook na bak i klika przejazdów i mapa jest w stanie akceptowalnym, czyli cały czas bogato. Teraz tylko ekonomie trzeba poprawić Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ST 955i LPG
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Sprint ST, RS
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin