| WieRcik |
|
|
| |
| Dołączył: 16 Lip 2013 |
| Posty: 765 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: HoLLy CiTy |
|
|
 |
 |
 |
|
| Co do łożysk(nr6) to dostałem je w zwykłym składzie łożyskowym w Cz-wie zwanym Rombor , pojechałem ze starym na wzór , mieli taki sam wymiar na półce , tylko rolki były drobniejsze ale przejechało 12k km i zero luzów, co do trzpienia (nr8) na którym to pracuje to również weź łożysko i trzpień , podjedź do hydrauliki siłowej tam dobiorą Ci grubość pręta tego który pracuje w siłownikach , jest powierzchniowo utwardzany a środek ma miękki , i bez problemu przewiercą i nagwintują ci środek , ewentualnie poszukasz jakiegoś ślusarza , robiłem dwa trzpienie jeden na zapas i kosztowało mnie to coś koło 80zł a za 2 łożyska i 2 uszczelniacze dałem coś ok 50zł. To był zestaw do 955 ale myślę że z 1050 nie będzie problemu. |
|