Marwopl |
|
|
|
Dołączył: 16 Lip 2015 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podlasie |
|
|
|
|
|
|
A więc tak xD Mapka normalna triumpfa tylko model młodszy xD dokładnie to: 20104 mapa 1050cc Sprint ST with standard exhaust with catalyst and secondary air injection. Wcześniej miałem fabryczną mapę bodajże 20088 chyba i chodziło to tak sobie xD Poleciłem się na forum co i jak i okazało się , że zmiana mapy przy użyciu kabla z allegro za 20 zł będzie najlepszym wyjściem. Powiem tak 2 osoby , a że ja i moja pasażerka do lekkich nie należymy , przy jeździe do 200-220km/h średnio coś 140km/h wychodzi , bo to miasto to trasa. Spala mi jak mówiłem 6.5 , przy jeździe eco bez lipy 5.5. Co zrobiłem hmmm:
1.Wymiana swiec na nowe NGK CR9EK bodajże
2.Czyszczenie filtra powietrza benzyna
3.Przepłukanie baku i układu wtryskiwaczy benzyna z shela 100+nitro
4.Zmiana mapy (temperatura włączenia wentylatora obniżona na 99C i obroty graniczne podniesione na 9700)
5.Odpowiednie ciśnienie w oponach , szczególnie jak w 2 osoby się jeździ.
I to z grubsza wszystko dzięki czemu osiągnąłem taki wynik , w sumie zmieniłem olej na lepszy i płyn w chłodnicy ale to dużego znaczenia na spalaniu raczej nie ma. Co do mapy to różnica jest, lepiej pali i lepiej deczko przyśpiesza, ogólnie silnik zaczął pracować jak w normalnym motocyklu no i spalanie w dół.
Spalanie wyliczałem, nie wzoruje się na komputerze pokładowym.
PS: Koniecznie dokup sondę i może zmień mapę podaję link: [link widoczny dla zalogowanych]
Coś pomóc odnośnie zmiany mapy albo dopytać pisz pw:) |
|