Od każdego podobnie wyposażonego motocykla pasuje regulator, tj. wtrysk dwie lampy z przodu. Ja swojego czasu do Tigera założyłem regulator od Yamahy ZF6i już bezawaryjnie od 2 lat mi towarzyszy.
Szczerze mówiąc nigdy nie sprawdzałem po dłuższej jeździe ale nie wydaje mi się aby się jakoś koszmarnie przegrzewał .
W następnym tygodniu mogę poobserwować ?
Muszą być porządnie zlutowane połączenia przeszcepy kostek, jeslu dokładałeś przewod to mysi btc dokładnie taki sam elektrycznu o odpowiedniej przewodności -u mnie od dwoch lat bangla jak złoto
W nowym są przewody miedziane a w starym były stalowe ale o tej samej średnicy polutowałem porządnie tylko są teraz dłuższe przewody ale to chyba nie ma znaczenia
Najpierw zauważyłem ,że koszmarnie grzeją mi się kabelki - te żółte !
Poprawiłem lutowanie , bo było słabo i teraz kabelki ok natomiast sam regulator grzeje się mocno - mam nadzieję , że to norma bo inaczej nie wiem co jeszcze poprawić
Regulator raczej powinien s grzać...to znaczy że działa. Ja do swojego trampka swego czasu kupiłem używkę 100zł z przesyłką z powypadkowego motorku chyba:D i jak na razie chodzi, chociaż jest ryzyko że może trafić się jakiś trefny ale mi się udało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benas dnia Wto 15:26, 03 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
No i znowu mi się spalił regulator od cbr 1000 RR teraz założyłem od Yamahy fz1 ale dalej się grzeje nie wiem o co chodzi mój alternator ma niby 420 w a ten w fz1 560w to jest spory zapas mocy. Więc chyba nie powinien się grzać?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szacho998 dnia Pią 9:52, 20 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2Idź do strony 1, 2Następny