Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w kwestii sportowych setów lub sensownych modyfikacji w ST 955, położenia hamulca nożnego?
Chciałbym aby stopka hamulca była niżej niż pozwala fabryczna regulacja.
Jeśli chodzi tylko o kąt nachylenia dźwigni, który ogranicza regulacja, wystarczy wymienić śubę rzymską na krótszą, albo skrócić ją od strony gwintu prawo-skrętnego.
Zdejmujesz dźwignię hamulca i po odkręceniu kontry na wyjściu z pompy,wkręcasz tak by opuścić do zamierzonej wysokości... Nie jest to może wielka regulacja ale u mnie zrobiło się git.
I sprawdź w jakim stanie jest płyn hamulcowy. Bo u mnie zrobiła się straszna berbelucha...
Bo jak wiadomo tylny hebel jest trochę drugorzędny ale potrzebny.
Dzięki, spróbuję wyrzucić kontrę. Płyn już kupiony, ale chyba wymienię na wiosnę żeby nie ciągnął wilgoci.
Czy można kupić samą stopkę? Moja jest odgięta na zewnątrz i chyba do góry, wiec to też pewnie zmieniłoby położenie na korzyść.
Wyrzucenie kontry to kiepski pomysł. Jakby nie była niezbędna, to na pewno by zaoszczędzili na nakrętce. Bez kontry/blokady od drgań będzie się odkręcać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1