Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pozostałe modele -> Triumph Trophy 1200- awria silnika
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Triumph Trophy 1200- awria silnika
PostWysłany: Pon 12:18, 05 Paź 2015
robert72

 
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubin





Cześć
koledzy mam taki problem z moim triumphem,a mianowicie silnik pracuje na trzech garach , dymi na niebiesko ,od strony kolektora wydechowego na 2 cilindrze cieknie olej -tak jakby z pod głowicy ,ale ogladając zdjęcia z rozebranym silnikiem to w tym miejscu nie ma mozliwości aby olej wydostawał sie z pod uszczelki .
Motocyklem wróciłem około 50 km z czech do granicy dalej na przyczepce , teraz pytanie czy ktoś miał podobny problem .
Moje początkowe obstawy to uszczelka pod głowicą ,ale jak pooglądałem zdjęcia to już nie bardzo mi to pasuje.
Pytam tak teoretycznie zanim zaczne rozbierać .
ps. a w okolicach lubina ,wrocławia macie sprawdzony warsztat l


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:21, 06 Paź 2015
robert72

 
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubin





Poprawka do wcześniejszego posta,to co wycieka to nie oliwa,ani płyn chłodzący tylko paliwo z pod kolektora wydechowego. Generalnie to wygląda na nadmiar paliwa w drugim cylindrze . Z gaźnika nie wycieka ,cewki sprawne ,świece wymienione . Może ktoś podpowie jaka przyczyna zalewania 2 cylindra


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:33, 06 Paź 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





sprawdziłeś sprężanie{ciśnienie}


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:51, 06 Paź 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Może wtrysk się wiesza ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 6:24, 07 Paź 2015
Rura

 
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin





W gaźnikowcu?
Olej do wymiany na bank (bo będziesz miał paliwo w oleju), musisz sprawdzić świecę/faję/przewody/cewki - jak i czy jest iskra w ogóle.
Zgubił palenie, wachę ssie i leci później wszystkimi dziurami. Jak będzie miał iskrę i w miarę dobrym momencie, to zostaje zasilanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:07, 07 Paź 2015
robert72

 
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubin





Hej
Sprawa dzisiaj się wyjaśniła ,powodem zalewania 2 cylindra był gaźnik ,a dokładniej w komorze pływaka wypadła dysza z plastikowego mocowania ,. zestaw pływaków z jednej strony ma zaworek odcinający paliwo a zdrugiej strony jest rurka do wolnych obrotów i z tamtąd wypadła ta dysza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:36, 07 Paź 2015
PETER

 
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PRUSZKÓW





robert72 napisał:
P. Z gaźnika nie wycieka ,cewki sprawne ,świece wymienione . Może ktoś podpowie jaka przyczyna zalewania 2 cylindra

no to troche nas wprowadziłeś w błąd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:56, 07 Paź 2015
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Jarczoq napisał:
Może wtrysk się wiesza ?

Co za bzdura. Nie doczytałem, ze to gaźnikowiec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
aktualizacja
PostWysłany: Pon 16:54, 19 Paź 2015
robert72

 
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubin





Hej
Moto ogarnięte , napiszę dla potomnych ,gdyby wystąpił podobny objaw jak umnie.A więc tak powodem zalewania nadmiarem paliwa 2 cylindra było wypadnięcie dyszki w komorze pływakowej z miejsca zaznaczonego na foto
[link widoczny dla zalogowanych]

i poluzowanie się dyszy wolnych obrotów zaznaczonych na przykładowym zdjęciu Nr.2
[link widoczny dla zalogowanych]
Tą pierwszą dysze wkleiłem na klej HYLOMAR M odporny na benzyne ,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robert72 dnia Pon 17:11, 19 Paź 2015, w całości zmieniany 12 razy
Zobacz profil autora
Triumph Trophy 1200- awria silnika
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pozostałe modele
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin