Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki -> Przebiegi 3 cylindry 900cm3?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Przebiegi 3 cylindry 900cm3?
PostWysłany: Pon 20:14, 30 Sty 2017
kiniu21

 
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubin





Witam forumowiczów mam możliwość kupienia ładnego triumpha thunderbird 900 70KM z 2003r tłumiki po dwóch stronach moto miało 2 właścicieli wygląda ogólnie bdb jakby miało z 50tys ma natomiast 76tys i to mnie powstrzymuje przed kupnem aha rozrusznik raz kręci raz nie, pan handlarz chce 15tys podkreślę że jest to uczciwy handlarz, czy to duży przebieg dla tego motocykla nie miałem wcześniej do czynienia z brytyjską motoryzacją z góry dzięki za rady.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kiniu21 dnia Pon 20:14, 30 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:58, 31 Sty 2017
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Heheheh pokarz mi uczciwego HANDLARZA
Mój Tiger 900 T400 z roku 1998 ostatni przegląd w niemcowni miał przy przebiegu bodajże 111k km , ja go kupiłem ze stanem licznika 15860km , teraz mam 22600km tyle licznik machnąłem licznik dookoła bo po 100k km kręci się od 0 , żadnych problemów , odkąd używam LM z molibednem nie dolewam oleju schodzi tyle co do min. stanu , zmieniam oleum co 8k km.
Ja sprzęgła nie robiłem , tylko services , zawory , gaźniki , olej , musiałem tylko wkręcić śrubkę na klej w alternatorze bo żegotała , prawdopodobnie nie jest oryginalna.
Jak stan ładny i wiadomo co i jak to ja bym brał , ale ja zjebany jestem na punkcie starszych modeli także wiesz ale i tak bym brał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:35, 01 Lut 2017
kiniu21

 
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubin





Dzięki za odpowiedź najgorsze jest to że nie kręci rozrusznik i nie mógł mi pokazać jak chodzi po tym motocyklu nie widać tego przebiegu a gość nie ma żadnych papierów serwisowych z drugiej strony jakby miał kręcić licznik to nie na 76tys tylko na 45 nie jest to sportowy motocykl także chyba jeszcze troszku pojeździ jeśli go gość odpali to chyba się zdecyduję


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:28, 03 Lut 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





Po pierwsze, zawsze kupując motocykl należy się nim przejechać. Jak się nie da, to kupujesz poskładane klamoty, a nie motocykl. Po drugie : nie ma pewnych handlarzy. Po za tym, kupuj z kimś nastawionym na Nie, kto ma pojęcie, a zaoszczędzisz sobie kłopotów. Nie raz mialem u siebie knoty, które były kupione pod wpływem emocji. Co do przebiegu, to jeśli był prawidlowo utrzymywany, to nie jest to duży przebieg.
P.S.
Kiniu postaraj się pisać po polsku bo kiepsko się Ciebie czyta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:04, 06 Lut 2017
zemsz

 
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polaka, Wielkopolska, Błażejewko





Ja bujam się takim sprzętem, trochę nerwów mnie kosztował. Wymieniałem w nim cały silnik. Ja mam moto z 1998 r. teraz z silnikiem z 2003 r. Po zmianie odpukać wszystko śmiga jak należy.
Rada przedzwoń do nowego dealera Triumpha i poproś o sprawdzenie przebiegu. Mają dobry system, będziesz wiedział do jakiego przebiegu był serwisowany. Do zobaczenia na corocznym spotkaniu Klasyków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:41, 06 Lut 2017
kiniu21

 
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubin





Pisałem do Triumph Warszawa odpisali mi że motocykli z tych lat nie mają wpisywanych bo ponoć nie były prowadzone bazy danych, jak Ci się tym sprzętem jeździ i co się stało ze starym silnikiem przebieg duży? na co zwrócić uwagę widzę że tych modeli to jest może z góra 10 w Polsce. W moto które chcę kupić zostały świeżo co wymienione szczotki w rozruszniku powoli zaczynam się bać kupna triumpha:(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:03, 06 Lut 2017
zemsz

 
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polaka, Wielkopolska, Błażejewko





W pierwszym panewki, po zakupie wiadomo olej wymieniłem, filtry. Może błąd że na pełen syntetyk. I po jakiś 7 tysiach silnik się rozklekotał. Na wolnych obrotach świeciła kontrolka oleju. Udało mi się kupić silnik na wyspach z takiego który stał w palącym się garażu. Całkiem niedrogo 2.000 PLN z transportem, Przełożyłem słupek silnika do mojego i śmigam. Moto wdzięczne i oko cieszy. Ludzie na ulicy się oglądają no i ten dzwięk niepowtarzalny. Ja jestem zakochany w mojej Trudzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:06, 06 Lut 2017
zemsz

 
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polaka, Wielkopolska, Błażejewko





A co do Triumpha to mi stary importer sprawdziła nawet taką metryczke z tego ich systemu na e-mail wysłał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:06, 09 Lut 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





zemsz napisał:
Może błąd że na pełen syntetyk.

To, czy syntetyk, czy minerał nie ma znaczenia. Ważne jest jaka lepkość i z jakiej firmy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:44, 21 Lut 2017
kiniu21

 
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubin





Panowie to jest ta maszyna o której pisałem sprzedający naprawił rozrusznik i wymienił moduł wierzę temu gościowi bo już pare moto u niego kupiłem ale ten przebieg mnie martwi link do ogłoszenia [link widoczny dla zalogowanych] podpowiedzcie coś bo już zaczynam sie za yamahą bulldog rozglądać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:09, 22 Lut 2017
śliniak290

 
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Jelonki





Kupiłem sprinta z przebiegiem 61kkm od handlarza z 2010 , teraz ma prawie 90kkm i przy serwisowaniu na czas to jeszcze polata


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:12, 23 Lut 2017
Jarczoq

 
Dołączył: 04 Lip 2015
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań





kiniu21 napisał:
Panowie podpowiedzcie coś bo już zaczynam sie za yamahą bulldog rozglądać

Nie zastanawiaj sie wiele, tylko kupuj (zakładając, że wszystko gra i buczy). Mój Sprint ma ponad 85 kkm i nie widzę powodu, żeby sie przejmować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:44, 12 Mar 2017
Marcin 213

 
Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów





Witam
Moim zdaniem najważniejsze żeby nie był po jakimś poważnym wypadku i kg szpachli. Motocykl "sportowe" są bardziej "narażone" na różne przygody na drodze. "Czopery" są pod tym względem bezpieczniejsze, ale każdy może być powypadkowy. Na necie można znaleźć motocykle z przebiegiem 200 tys km i nadal jeżdżą. Przy używkach to kwestia szczęścia, że trafisz na dobry egzemplarz. Chyba, że kupujesz od znajomego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:19, 15 Mar 2017
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Kupno od znajomego też nie gwarantuje sukcesu , i coś o tym wiem.Poza tym popatrz na portale aukcyjne na zachodzie jakie przebiegi tam mają motocykle jak i samochody , to tylko u nas się takie cuda dzieją że jak przekroczy granice to cudownym ozdrowieniem ma 50k km mniej a porządny paserati w dieslu od ręki ma 300-400k km mniej. Jak dla mnie przebieg i rocznik jest sprawą drugorzędną liczy się stan faktyczny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:41, 26 Cze 2018
czarnes

 
Dołączył: 23 Cze 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płońsk





Trza patrzeć na stan a nie na licznik Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przebiegi 3 cylindry 900cm3?
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Pogawędki , linki
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin