Forum motocykli Triumph


Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Daytona -> Daytona T595 .
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Daytona T595 .
PostWysłany: Pią 14:53, 26 Lip 2013
Dzi-es

 
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Witam. Po tym sezonie planuje przesiadke na inny motocykl. Wymarzył mi się Triumph Daytona T595. Poszukuje jakichś opini o tym motocyklu. Co sie najczęsciej psuje,jakie koszta eksploatacji itd.Bardzo mało tych sprzętów i stąd pytanie ,czy jest szansa kupić ładny egzemplarz za ~6tyś ? Obecnie jeżdze Kawą ZZR 600 której eksploatacja sięgnęła już dawno chyba połowe ceny motocykla przez rok posiadania...

Pare pytań :
Pisza ,że siedzi tam silnik Rzędowy trzycylindrowy - Czym różni się jazda takim od czterocylindrowego?
Czy ten model był na wtrysku?
Jeśli ktoś by miał jakiś link z opisem lub artykulem o tym motocyklu po polsku to proszę podesłać. Może być tez po angielsku, jakoś nie moge znaleźć nic konkretnego.
Warto się ładować w ten model?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:45, 26 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Właśnie dzisiaj się przejechałem na ZZR600 kumpla i powiem szczerz czułem się jak na psie małe toto i jechać nie chce , nie wiem jak T595 ale 675 to diabeł wcielony. Triumph jak cała reszta się psuje , z częściami do nich nie ma większego problemu na Ebay.uk.co jest wszystko co potrzebujesz i wysyłają do Polski bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:33, 26 Lip 2013
Dzi-es

 
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





No wiesz co.. Dla mnie ZZR jest wizualnie dość dużym moto. Może nie tyle dużym co czasem wydaje sie toporny. Ogólnie fajna maszynka ale mój ciągle sie sypie i zdecydowalem,że na nastepny sezon musze sie przesiąść na coś innego Wink Jak to jest z wtryskiem ? Da się samemu to ogarnać czy trzeba latać do kogoś kto podpina pod komp? Gdzies widzialem w necie program TuneUp do triumphów i wtedy tylko kabel potrzeba i można robić co tam komu trzeba. Nie wiem jednak ile w tym prawdy.

675,że diabeł wcielony to juz widać po stylizacji. Jednak nie szukam czegoś takiego. 595 wydaje się nieco bardziej potulny wizualnie. Ogólnie najbardziej ciągnie mnie chęć posiadania czegoś mniej popularnego niż japończyki.
A czy ZZR jechać nie chce? W mieście calkiem zwinne,ale w trasie brakuje momentu. No i już nie jara mnie pałowanie 600 tki pod czerwone,żeby jechało dlatego szukam czegoś o pojemnosci 750-900ccm. Ten model triumpha mi się spodobał bo ma fajną stylizacje która nie wszystkim będzie sie podobać. Chyba,że podpowiedziałbyś mi jakieś inne mniej popularne moto od tego co widuje sie czesto na ulicach. Problemem jest budżet. Zakładam,że więcej jak 6-6,5k na kupno nie będzie. Oczywiście z czasem będzie kasa na serwis itd,ale tak "na raz" chyba więcej nie wyczaruje. Planuje szukać tego modelu aż znajde zadowalajacy mnie egzemplarz a potem powoli sobie inwestować i już zostawic na pare lat... W ZZR szkoda mi już grubej kasy pakować jak zaraz zamierzam sprzedać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:22, 27 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Moje odczucia są czysto subiektywne z racji posiadanego SPRINTA 955i , ale różnica tylko wizualna , w zeszłym roku przed zakupem przetestowałem w mniej lub bardziej między 30-40 motocykli japońskich od gs 400 do zx10r (chyba tak to było) i jak tylko dosiadłem Triumpha to wiedziałem że już nic innego nie będzie , najważniejsze jest to czego TY oczekujesz i jak sprzęt TOBIE pasuje , grzechotnik jest straszny , tylko kawa i ducati są gorsze , ale to jak oddaje moc nie wierzga nie szarpie masz 6 na zegarze 60 km/h a on ciągnie , moment jakim dysponuje powala wszystko co oferuje w tym przedziale cenowym zamęczona do granic "japonia" (masz sam wiesz ile kosztuje w brew pozorom) , przede wszystkim tymi sprzętami nie szaleją małolaty , taki motocykl kupuje koleś który wie czego chce i jeżeli sprzedaje to tylko po to aby kupić nowszego , to są ciężkie motocykle i nisko obrotowe więc naprawdę trzeba chcieć je zamęczyć , tutaj silnik przy 9500 obr. w już naprawdę górnym zakresie , a jak sam wiesz Twoja kawa wtedy dopiero zaczyna "życie" i czujesz że coś zaczyna się dziać , mam kolegę który kupił nówęcję R1 , jako że yamaha ceni swoich klientów został zaproszony na tor w Niemczech na szkolenie (a miał się za cyt. "MEGA TURBO DOJEBANEGO SUPER HIPER ZAJEBIŚCIE WYMIATACZA MOTOCYKLOWEGO" ) a jak został objechany przez 65 latka , instruktora , na poskładanej na trytytki starej zdezelowanej R6 , to dosłownie usiadł i zaczął ryczeć , wrócił sprzedał R1 z zajebistą stratą , bo nikt nie chciał uwierzyć w tą historię , kupił R6 później Daytone 675 i z większymi i mniejszymi sukcesami zaczął się uczyć i startować w czymś tam , także TY i jeszcze raz TY decydujesz co i jak , a jak sam doświadczyłeś nawet tak wspaniała japonia potrafi być studnią bez dna , a teraz czeka niespodzianka właścicieli yamahy ponieważ firma zlikwidowała centralny magazyn w Polsce i wszystko idzie z Holandii ,czas oczekiwania na części będzie taki jak w naszych maszynach i niestety jak będzie coś nie tak zamówione to nie będzie możliwości wymiany tylko będziesz miał na pamiątkę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Sob 1:26, 27 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:48, 27 Lip 2013
Dzi-es

 
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Grzechotnika mam w swojej kawie też także masz racje Wink Co do mojej japoni hm... Chce sie przesiaść właśnie dlatego,że w mojej kawie silnik jest typowo wysoko-obrotowy i wyżyłowany.

Głowny problem to chyba budżet. Na forum motocyklistów dostałem odpowiedź,że prędzej znajde sprinta w tej kasie niż daytone i mając 7-8tyś można szukac dopiero dobrej sztuki daytony 595. Co o tym sądzisz?
W Polsce wydaje mi się,że anglika można kupić w dobrej cenie bo jest ich mało i są niedoceniane przez większość bo "nie są japońskie". I te legendy,że problem z częściami,a przeciez w czasach internetu można mieć prawie wszystko. A jak czegoś nie ma to czasem jest szansa dorobić identyczne.

Także rozszerzam swój zakres poszukiwań do Sprinta. Chętnie poznam też inne propozycje.Nawet bym kupił sprzęt do poprawek lakierniczych lub całościówki,aby plastiki były kompletne.

Budżet ~6tyś , poszukiwane daytona 595 lub Sprint 955(?), może być do poprawek lakierniczych. - Wykonalne to jest w ogóle? Coś sie cholera boje,że nie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:50, 27 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Na aledrogo tylko jedna sztuka rodzynek , zapodaj na forum że szukasz to na pewno coś wygrzebie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:01, 27 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





W lutym kupiłem 2004r za 6,5 koła , Przewrócony na prawy bok czachą dojechane do haka audi :
- lampa 300zł
- lagi 300zł uzywka +300 pełen service
- błotnik przód 70zł
- kierunkowskaz prawy 70zł (zgubiony przez mechaniora)
- łańcuszek rozrządu , wymiana, zawory , 300zł
- klejenie i malowanie palstików na sztukę 0zł , potężny kac
- a później to freestyle , przebudowa pod wydech i zmiana lampy na Daytone 675 , dorobienie upierdliwych zaworków od zbiornika paliwa na mosiężne i kupa innych dupereli , generalnie 3600zł
części Ebay i Intermotors no i niestety chyba dałem się wydymać , ale z drugiej strony frajda masakryczna z jazdy, ostatni wyczyn 4,3l /100km , wiem liczyłem 3 razy ale prędkość nie większa jak 100. Skłaniam się nawet w stronę pomyłki , chociaż normalnie po mieście wychodzi 5l , podkreślam emerycka jazda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Sob 2:16, 27 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:06, 27 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Ten wygląda dość zdrowo , nawet wybieraliśmy się z kolego co by go oblukać ale dosiadł zx12r i temat umarł
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:14, 27 Lip 2013
Dzi-es

 
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Tzn teraz staram się zbadać jako tako temat. Takie intensywne poszukiwania planuje bliżej zimy. Jeszcze musze sie pozbyc swojej kawy.
Jeden stoi za 5800. We wtorek było 4900,a jak ruszylem temat na innym forum to wskoczyl na 5800 właśnie. Fajnie by było trafić sztuke do malowania bo mam sprzęt i by wyszło zawsze taniej i kolor pod siebe mozna dopasować. Najwyżej zapodam info,że pod koniec sezonu planuje kupno,może ktoś bedzie sprzedawał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:18, 27 Lip 2013
Dzi-es

 
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Ja bym szukał czegoś 97-99 max myśle. Wyżej to już grubsza kasa. Jak za 8k taki rocznik to w ~98 powinno coś być koło 6tyś może.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzi-es dnia Sob 2:20, 27 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:21, 27 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





Obserwuj portale aukcyjne , szczerze mówiąc to przeglądam nawet 5-6 razy w ciągu dnia , trafiają się fajne sztuki , ostatnio był z oberwanym narożnikiem za 4700 2002r , jedynie połowa czachy do wymiany , albo taki
[link widoczny dla zalogowanych]
podobny ostatnio poszedł za 576 funciaków , transport można załatwić między 300-500zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WieRcik dnia Sob 2:22, 27 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:28, 27 Lip 2013
WieRcik

 
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HoLLy CiTy





To Cię powinno zainteresować
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 2:36, 27 Lip 2013
Dzi-es

 
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





wlasnie znalazlem ale nie moge linkow wrzucac w temat jako swierzak. Właśnie pisze do niego ; ) Posłałem do ciebie PW z tym linkiem. Ogólnie z tego co widze to kierunki zdrutowane jakies inne,set też dorabiany. Lampe bedzie trzeba ogarnąć,plastiki tez. Jeśli mechanicznie jest zdrowy to chyba dobra baza na start,ale boje sie troche,że będzie to poprostu zwykła mina...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzi-es dnia Sob 2:55, 27 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Daytona T595 .
Forum Forum motocykli Triumph Strona Główna -> Daytona
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin